گروه‌های مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به اراضی اشغالی را شدت بخشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
سازمان ملل متحد در گزارشی به تشدید حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان از ابتدای سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
سازمان امنیت داخلی آلمان درباره خطر «تشدید عملیات‌های جاسوسی روسیه» در بحبوحه حملات همه‌جانبه مسکو به کی‌یف، هشدار داد.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و تداوم سیاست ترور علیه آن خبر داد.
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار حملات شدیدتر علیه نوار غزه شد.
یک موسسه فعال در زمینه امنیت سایبری از تشدید بی‌سابقه حملات سایبری و گروه‌های هکری علیه اسرائیل طی هفته‌های اخیر خبر داد.
سفارت ایالات متحده آمریکا در تایوان روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن رزمایش‌های چین در اطراف تایوان را از نزدیک تحت نظر دارد و «آسوده‌خاطر است واطمینان دارد که منابع و توانمندی کافی را در سطح منطقه برای تضمین صلح و ثبات در اختیار دارد».
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که مدتی است با حملات شدیدی در فوتبال اسپانیا روبرو است از مقامات این کشور خواست مجازات‌های سنگین‌ترین علیه نژادپرستی وضع کنند.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که آلودگی هوا ممکن است باعث حملات بیشتر آسم در کودکان و نوجوانان ساکن در شهر‌ها شود.
منابع یمنی از زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان در حملات راکتی و توپخانه ارتش سعودی به منطقه مرزی شدا در استان صعده خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
برای جلوگیری از تشدید بیماری در هوای سرد، والدین باید مطمئن شوند که کودک شأن لباس مناسبی برای پوشیدن در بیرون از منزل دارد، از جمله شال گردن که روی دهان و بینی را بپوشاند. این روش می‌تواند به گرم کردن و مرطوب کردن هوای تنفسی آن‌ها کمک کند.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش حملات نظامیان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی خبر داد.
از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی حملات هوایی اخیر روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد، تنش‌ها میان تل آویو و مسکو افزایش یافت.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ