منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.
ارتش روسیه در حملات شبانه، پایگاه‌های هوایی اوکراین را هدف قرار داد.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
منابع فلسطینی از دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
حملات توپخانه و هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مرزی یمن در استان صعده ادامه دارد.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
منابع عراقی از حملات جدید هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد در ۲۴ ساعت گذشته یک جنگنده ارتش اوکراین سرنگون شده و بیش از ۲۰۰ شبه‌نظامی در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه،نیز کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ