اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین را تمدید کرده است.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
بنا به اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، کشورهای غربی بنا دارند سقف قیمتی نفت روسیه را کاهش دهند.
اتحادیه اروپا از تمدید تحریم های ضدروسی شامل حدود ۱۵۰۰ فرد و ۲۰۵ نهاد به مدت ۶ ماه دیگر خبر داد.
اتحادیه اروپا در تلاش است تا دسترسی روسیه به فناوری های پیشرفته ساخت خود را به حداقل ممکن برساند.
اتحادیه اروپا در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد که به حمایت نظامی و مالی اوکراین ادامه می دهد.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
به گفته یک سازمان ناظر کشورهای اتحادیه اروپا باید سپر دفاعی خود در برابر حملات سایبری به زیرساخت مالی شان را ارتقا دهند زیراجنگ روسیه و اوکراین ریسک هک توسط قدرت های خارجی را افزایش می دهد.
اعضای اتحادیه اروپا اقدامات ضد روسی خود را به مصادره دارایی خارجی این کشور به نفع اوکراین، بسط داد.
منابع خبری از توافق کشورهای عضو اتحادیه اروپا در خصوص سقف قیمت خرید گاز از روسیه به مبلغ ۱۸۰ یورو به ازای هر مگاوات ساعت خبر می دهند.
اتحادیه اروپا از حملات موشکی و پهپپادی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی در پایتخت اوکراین و شهرهای دیگر را محکوم کرد.
نشریه پلتیکو، رقم حدودی دارایی‌های روسیه که در اتحادیه اروپا مسدود شده را اعلام کرده است.
رادیو زیت لهستان اعلام کرد سه‌شنبه شب دو موشک به روستای پرژوودوف در منطقه ویوودشیپ لوبلسکی شرق لهستان واقع در مرز اوکراین اصابت کرده و جان ۲ تن را گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تحریم‌های این بلوک علیه روسیه را به «رژیم گرفتن» تشبیه کرد؛ اظهارنظری که به نوعی بر کم‌اثر بودن این تحریم‌ها علیه مسکو دلالت دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به استناد داده های سازمان ملل، اعلام کرد بخش زیادی از غلات صادر شده از اوکراین راهی کشورهای اروپایی می شود.
اتحادیه اروپا برای گاز روسیه سقف قیمتی تعیین نکرد
علی رغم درخواست وزرای انرژی اروپایی اما اتحادیه اروپا هیچ سقف قیمتی برای صادرات گاز روسیه تعیین نکرد.
نماینده دائم روسیه در بروکسل اعلام کرد به واسطه رویکرد ضد روسی غرب، ماموریت این کشور در اتحادیه اروپا با دشواری هایی مواجهه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ