جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر مجارستان با هشدار درباره ضدحملات قریب‌الوقوع اوکراین علیه نیروهای روسیه، گفت که باید از این حمله و عواقب ویرانگر آن جلوگیری به‌عمل آورد.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، هشدار داد.
لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع چپ رم، در آستانه مسابقه حساس با لورکوزن در لیگ اروپا، درباره سرعت بالای این تیم هشدار داد.
حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.
معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی بی سابقه خواهد بود، تأکید کرد که مسئولیت عواقب اقدامات تحریک آمیز بن گویر متوجه رژیم صهیونیستی است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این حادثه تلفانی به همراه نداشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدادی ساختمان، سامانه‌ها و تجهیزات در سایت آسیب دیده‌اند اما هیچ کدام از آنها برای امنیت و ایمنی نیروگاه حساس نیستند.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
منابع فلسطینی از هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره هتک حرمت مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای درباره تداوم تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی و برگزاری مناسک تلمودی در این مکان مقدس اسلامی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ