برای جلوگیری از تشدید بیماری در هوای سرد، والدین باید مطمئن شوند که کودک شأن لباس مناسبی برای پوشیدن در بیرون از منزل دارد، از جمله شال گردن که روی دهان و بینی را بپوشاند. این روش می‌تواند به گرم کردن و مرطوب کردن هوای تنفسی آن‌ها کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
در این گزارش عکس های منتخب با موضوع زمستان در سراسر جهان را می بینید.
دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی در کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار داد که زمستان سال آینده برای اروپایی‌ها سخت‌تر از امسال خواهد بود.
رئیس آژانس بین المللی انرژی هشدار داد که زمستان آینده برای اتحادیه اروپا سخت تر خواهد بود.
کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول، می‌گوید تابستان گذشته در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت اما چند ماه بعد شرایط فرق کرد.
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 42 جایزه نقدی به ارزش 500 میلیون تومان برگزار می‌شود.
با شروع فصل سرما معمولا شیوع بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی و آنفلوآنزا شدت پیدا می‌کند و سرفه یکی از نشانه‌های بروز بیماری در دستگاه تنفسی است که زمستان امسال نیز تعدد افرادی که در جامعه سرفه می‌کنند را بیشتر شاهدیم که در همین راستا با هدف معرفی سرفه و علل بروز آن با یک متخصص بیماری‌های عفونی به گفتگو نشستیم.
برای بسیاری از مردم در سراسر چین، کمبود گاز طبیعی و دمای بسیار سرد، زمستان سخت را غیرقابل تحمل کرده است.
نام ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برای دیدار مقابل کلوب بروژ به چشم نمی‌خورد.
پس‌از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه «قطع گاز» و «زمستان سخت ایران»، جریان‌های معاند در روزهای اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت «وکالت دادن به رضا پهلوی برای‌گذار از جمهوری اسلامی» کلید زده‌اند؛ کارزاری مجازی که بیش‌از هرچیز زمینه‌ساز بروز اختلاف‌های درونی در به‌اصطلاح جریان اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی شده‌است.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
عفونت‌های تنفسی در زمستان شایع‌ترند. مطالعات نشان می‌دهد سلول‌هایی در داخل بینی وجود دارند که عهده‌دار حفاظت از بدن ما در برابر بیماری و ویروس هستند؛ اما این واکنش ایمنی در دمای سرد مهار می‌شود و بدین ترتیب احتمال بروز عفونت افزایش می‌یابد.
یورگن کلوپ ترجیح داد سیاست لیورپول در مارکت زمستانی را سرپوشیده باقی بگذارد.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی احتیاط در سفرهای برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام سفر، لایروبی کانال‌ها، احتیاط در فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها و آمادگی راهداری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر را توصیه می‌کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
بسیاری از این بیماری‌های زمستانی به علت کمبود مواد معدنی یا ویتامین رخ می‌دهد؛ از این رو با مصرف ویتامین‌ها، می‌توان انرژی مورد نیاز بدن را تامین و از بروز این بیماری‌ها پیشگیری کرد.
آلمان در شرایطی که میزان مصرف گاز طبیعی بسیار بالا مانده است، وارد زمستان سخت می‌شود و ممکن است در ماه‌های آینده نتواند از بروز وضعیت اضطراری انرژی، اجتناب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ