سفارت ایالات متحده آمریکا در تایوان روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن رزمایش‌های چین در اطراف تایوان را از نزدیک تحت نظر دارد و «آسوده‌خاطر است واطمینان دارد که منابع و توانمندی کافی را در سطح منطقه برای تضمین صلح و ثبات در اختیار دارد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
الهام علی‌اف می‌گوید که ارمنستان طبق شرایط ما اقدامات تحدید حدود مرز‌ها را انجام دهند.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
مقامات طالبان تهدید کردند که در صورت عدم پوشش سر مجسمه‌های لباس فروشی‌ها را قطع می‌کنند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش، از وقوع یک انفجار انتحاری در اسلام‌آباد خبر دادند و همزمان تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
کارشناسان نظامی می‌گویند که به نظر می‌رسد شهر باهموت برای هر دو طرف ارزش استراتژیک کمی دارد، اما نیرو‌های روسی از جمله مزدورانی که برای گروه واگنر می‌جنگند در روز‌های اخیر بمباران خود را تشدید کرده اند.
با تغییر آیین‌نامه فنی کنترل و کاهش آلودگی هوا و حذف الزام استاندارد یورو ۵ و یورو ۶ در واردات خودرو، اکنون خودروهای وارداتی آلاینده به جمع خودروهای تولیدی آلاینده در خیابان‌ها خواهند پیوست. منبع: ایرنا
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های مرزی مجدد بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کشته شده‌اند. این بدترین درگیری از زمان درگیری دشمنان متخاصم در جنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی بوده است. پس از چندین ساعت درگیری شدید مرزی در شبانه روز سه شنبه ارمنستان از رهبران جهان درخواست کمک کرد و اعلام نمود که نیروهای جمهوری آذربایجان در تلاش برای پیشروی در خاک ارمنستان هستند. «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از رهبران جهان خواستار «واکنش کافی» به «اقدامات تجاوزکارانه جمهوری آذربایجان» شده است. روسیه نزدیک‌ترین متحد ارمنستان اعلام کرد که این دو رقیب تاریخی (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را متقاعد کرده که با آتش بس سریع موافقت کنند.
پلیس توپلو در بیانیه ای اعلام کرد که این هواپیما از اوایل روز شنبه در حال دور زدن در حوالی فروشگاه والمارت در توپلو بوده است و خلبان آن، که گفته می شود از کارکنان فرودگاه است، تهدید کرده عمداً با فروشگاه والمارت برخورد خواهد کرد.
صحبت‌های شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی از او اخاذی می‌کرد را ببینید.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ