از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
لهستان بعد از دو هفته تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.
باشگاه سپاهان برای درگذشت امیر شریفی و حسین نوری پیامی منتشر کرد.
مسی در دو سالی که پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد تا اعتراض هواداران را هم از او به دنبال داشته باشد و در نهایت قرارداد او تمدید نشود.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
زوج لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بار دیگر در اینتر شکل گرفته و این دو در یورو دربی از ابتدا کار را شروع خواهند کرد. این خبری بد و ترسناک برای میلان است.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
وزیر ارتباطات به عنوان هدیه نوروزی به مدت دو هفته ترافیک استفاده از پیام رسان های داخلی را برای مردم رایگان اعلام کرد.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
دو صحنه جنجالی بازی استقلال - ملوان مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفته است.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
ستاره سابق تیم ملی فرانسه در دو استوری به تمجید از دو ستاره فینال جام جهانی 2022 پرداخت.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود. در رئال منتظر اعلام خداحافظی او هستند.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از اردوی موفقیت‌آمیز در اتریش پیام دیگری خطاب به ملی‌پوشان صادر کرد.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
موضوع هسته‌ای ایران و توافق صورت‌گرفته بر سر آن یعنی برجام تبدیل به یک موضوع حیثیتی و ارزشی برای دو طرف ایرانی و امریکایی شده است این نگاه سبب شده تا در جریان مذاکرات چه در مقطع برجام و چه در مقطع کنونی منطق طرفین در مذاکره براساس بازی با حاصل جمع صفر و نه مضاعف باشد رویکردی که پیامد آن در مذاکرات دیپلماتیک چیزی جز بن‌بست نیست.
از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی جنگ پیام نیازمند و رشید مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی آغاز می‌شود.
تولیدات کارخانه‌های ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافت.
پیام توییتری دو فعال سیاسی پس از مصاحبه رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با الجزیره؛ مهاجرانی: بمب خبری بود/زیباکلام: مطلب جدیدی نبود، حرف اسراییلی ها را زد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ