برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
یک مقام عراقی امروز اعلام کرد که این کشور به حداقل ۴ میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد تا بتواند بحران کمبود مسکن در این کشور را حل کند.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
پروژه بزرگراه ایلام - مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش‌از ۷۰۰ میلیارد تومان است.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار یک استوری در مورد خرید ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های عربستانی اظهارنظر کرد.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
رقم دقیق بدهی های باشگاه استقلال از سوی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام شد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تامین کنیم.
علی احمدی خطیر یکی از جوانترین مدیرانی است که هدایت باشگاه استقلال را در قالب سرپرستی برعهده گرفته است.
معاون گردشگری کشور گفت: برای تحقق احکام حوزه گردشگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و در نهایت رشد این حوزه نیاز است به نوعی کشور به کارگاه رونق و توسعه صنعت گردشگری تبدیل شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع فرسودگی آمبولانس‌ها از مشکلات اساسی ما است که با برگزاری مناقصات آن را برطرف خواهیم کرد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا درحالی در چین برگزار شد که فقط سابر مردان ایران توانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد، فدراسیون باید در سایر اسلحه‌ها تدبیری بیاندیشد.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
در پی سلسله جلسات وزیر راه و شهرسازی و مقامات عالی رتبه روسیه، در دیدار بذرپاش با وزیر مسکن این کشور خواستار تسهیل واردات سیمان و مصالح ساختمانی از ایران به روسیه مطرح شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید ۲۰ هزار و ۱۶۰ عدد «سوبگ» در هفته گذشته در مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
سالاری گفت:زمانی که در تهران ۱۶۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که آلایندگی را به دنبال دارد. همچنین حجم مصرف بنزین نیز در کشور زیاد است که همین موضوع نیز موجب ایجاد آلایندگی درکشور می‌شود.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود ۱۶۰ کیلومتر شبکه آبهای سطحی باید در پایتخت ایجاد شود .
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ