یک مقام عراقی امروز اعلام کرد که این کشور به حداقل ۴ میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد تا بتواند بحران کمبود مسکن در این کشور را حل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس و کاپیتان تیم جوانان عراق انجام نداده اند.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
حسینی گفت: کشور های عراق و افغانستان اکنون بنزین مورد نیاز خود را از کشورهای ازبکستان و روسیه با استاندارد بالاتری تأمین بنزین می‌کنند به همین دلیل طالبان دیگر متقاضی بنزین ایران نیست.
مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق می‌گوید: این کشور با کمبود ۱۰ هزار مگاواتی برق مواجه است و باید برای تأمین نیاز خود از ایران و کشورهای همسایه نیرو وارد کند.
روزنامه بین المللی «الزمان» به نقل از یک منبع دیپلماتیک در قاهره که نام آن را فاش نکرد، گفت که مصر از این میانجیگری بویژه عراق استقبال می‌کند، زیرا بغداد و قاهره روابط ویژه‌ای دارند، اما این مساله قبل از هر اقدامی به پیش زمینه‌ای مانند امنیت خلیج فارس و تصمیمات ایران نیاز دارد.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی تاکید کرد که این کشور نیازی به نظامیان بیگانه ندارد و تنها خواهان بهره مندی از کمک نیروهای مستشاری است.
علاوه بر فروش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو ارز از محل منابع موجود کشورمان در عراق طی روزهای گذشته در سامانه نیما، در روز جاری نیز به میزان ۱۰۰ میلیون یورو از این محل عرضه شد.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
«محمد شیاع السودانی» با بیان اینکه یک هیئت عراقی برای بررسی پرونده های مختلف روز هفتم فوریه به آمریکا سفر خواهد کرد، گفت که عراق به نیروهای رزمی خارجی نیاز ندارد.
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
منابع عراقی از ربوده شدن ۴ چوپان در استان صلاح الدین به دست داعش و نیز زخمی شدن پنج نظامی این کشور در استان دیالی خبر دادند.
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
فعالان بازار ارز عراق می‌گویند، با افزایش سخت‌گیری‌ها برای انتقال دلار به ایران، بسیاری از تجار و قاچاقیان ناگزیر شده‌اند تا نیاز ارزی خود را از بازار غیررسمی و آزاد تامین کنند و همین اقدام موجب تضعیف دینار عراق و بالا رفتن نرخ دلار شده است.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد که توافق راهبردی این کشور با واشنگتن نیاز به بازنگری دارد.
سخنگوی وزارت برق عراق با اشاره به اینکه عراق همه بدهی های خود بابت واردات گاز از ایران را پرداخت کرده است، گفت که مذاکراتی با ترکمنستان برای واردات گاز وجود دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ تن دارو از ایران به کشور عراق منتقل شده است، اضافه کرد: سرم و برخی از داروهای تخصصی مورد نیاز زائران از کشور عراق خریداری شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق ۴ نفر جان باختند و۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق ۴ نفر جان باختند و۱۰ مصدوم نیز مصدوم شدند.
مرعشی گفت: زائرانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند و در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند، حتماً نسخه پزشک و ۲ برابر نیاز دارویی خود در مدت زمان سفر، دارو همراه داشته باشند.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.
اگر اربعین امسال در فکر سفر هستید، «سامانه اعلام وضعیت اربعین» می تواند همانند سال‌های گذشته بدون نیاز به اینترنت یا سیم‌کارت عراقی و به صورت کاملا رایگان همسفر شما باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ