معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود ۱۶۰ کیلومتر شبکه آبهای سطحی باید در پایتخت ایجاد شود .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت:شهر دوستدار اوتیسم نیاز به حمایت شورا دارد و حداقل در چهار پهنه می توان یک خانه را برای خانواده های اوتیسم ایجاد کرد.
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
ورزشگاه پیر آزادی اگرچه تحت بازسازی است اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این ورزشگاه به دوران خوب خود برگردد!
شهردار تهران گفت: برای تحول روحی شهر به کمک دستگاه آموزش و پرورش نیاز مبرم داریم و در تعامل با این دستگاه هیچ محدودیتی نمی‌بینیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر کشور منشأ خارجی داشته است و نیاز به اثبات ندارد و ما در یک جنگ تمام عیار و یک تحریم گسترده از طرف آمریکا هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به تناسب وضعیت استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح عزم جدی و اعتبار خاص ضرورت دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه برای حل مشکل ناوگان حمل و نقل تهران به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: این رقم ۱۰ برابر بودجه کنونی شهرداری تهران است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهروندان تهرانی برای انجام تعمیرات جزئی و غیر اساسی ساختمان های مسکونی، نیاز به کسب مجوز از شهرداری های مناطق و نواحی ندارند.
شهردار تهران گفت: صددرصد ون ها باید از رده خارج شوند و ۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌ها نیاز به نوسازی دارند.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
سالاری گفت:زمانی که در تهران ۱۶۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که آلایندگی را به دنبال دارد. همچنین حجم مصرف بنزین نیز در کشور زیاد است که همین موضوع نیز موجب ایجاد آلایندگی درکشور می‌شود.
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران از نیاز شبکه مترو کلانشهرهای کشور به حدود ۹ هزار دستگاه واگن برای ۱۰ سال آینده خبر داد.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساختارهای مدیریتی استان تهران نیاز به تقویت جدی دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهر علاوه بر نیاز به توسعه ساخت و ساز به پایش نیز احتیاج دارد.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رفتارهای حراست نیاز به اصلاح دارند اما زمانیکه ما حرمت نهادهای داخل دانشگاه را نگه نداریم، نهادهای بیرونی با حساسیت وارد می‌شوند.
شهردار تهران با عنوان این مطلب که شهر تهران نیاز به کار دارد، گفت: بنیاد مستضعفان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم بسته‌های بزرگی را با هم کار کنیم.
رئیس مرکز تهران هوشمند از ارائه پیشنهاداتی در ارتباط با هشت نیاز حوزه حمل و نقل از سوی ۳۰ شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در حال برگزاری نشست‌های تخصصی برای تدقیق و نهایی‌سازی هستیم.
پژوهشگر تهران قدیم به لزوم کلانتری و اورژانس ویژه بازار تاکید کرد و گفت: وسعت و حجم زیاد افرادی که روزانه وارد بازار می شوند به حدی است که باید مشکلاتش را در سطح حاکمیت حل کرد.
عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار با اشاره به افزایش تقاضا، گفت: به دلیل ثبات قیمت مواد اولیه از ابتدای سال تاکنون، قیمت ظروف یک بار مصرف تغییری نکرده و ثابت مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ