وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع فرسودگی آمبولانس‌ها از مشکلات اساسی ما است که با برگزاری مناقصات آن را برطرف خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
یک مقام عراقی امروز اعلام کرد که این کشور به حداقل ۴ میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد تا بتواند بحران کمبود مسکن در این کشور را حل کند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
پروژه بزرگراه ایلام - مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش‌از ۷۰۰ میلیارد تومان است.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار یک استوری در مورد خرید ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های عربستانی اظهارنظر کرد.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
رقم دقیق بدهی های باشگاه استقلال از سوی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام شد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تامین کنیم.
علی احمدی خطیر یکی از جوانترین مدیرانی است که هدایت باشگاه استقلال را در قالب سرپرستی برعهده گرفته است.
معاون گردشگری کشور گفت: برای تحقق احکام حوزه گردشگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و در نهایت رشد این حوزه نیاز است به نوعی کشور به کارگاه رونق و توسعه صنعت گردشگری تبدیل شود.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا درحالی در چین برگزار شد که فقط سابر مردان ایران توانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد، فدراسیون باید در سایر اسلحه‌ها تدبیری بیاندیشد.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۵ واحد درمانی موقت و سیار هلال‌احمر در قم و جمکران برپا شده و در ۶ اتوبوس آمبولانس نیز، خدمات درمانی لازم به زائران در حال ارائه است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی واردات آمبولانس فوریت های اجتماعی را نیز در سال آینده از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف کردند.
رئیس بنیاد شهید گفت: در رابطه با تامین آمبولانس ایثارگران تصمیم گرفته شد سال آینده از محل خرید داخلی و خارجی آمبولانس مورد نیاز تامین شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: کمترین عمر آمبولانس‌مان حدود پنج سال و بیشترین نیز بیش از ۱۵ سال است که برای رفع کمبود‌ها باید حداقل سه هزار آمبولانس جایگزین شود تا بتوان نسبت به از رده خارج کردن آمبولانس‌های فرسوده اقدام کرد. عملیات‌های اورژانس پیوسته و ۲۴ ساعته است و در حالی که عمر آمبولانس‌ها در دنیا پنج سال است، اما ما هنوز از آمبولانس‌هایی با عمر ۱۵ سال استفاده می‌کنیم.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ