مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا درحالی در چین برگزار شد که فقط سابر مردان ایران توانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد، فدراسیون باید در سایر اسلحه‌ها تدبیری بیاندیشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع نساجی معتقد است این تیم با توجه به تغییرات زیاد نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارد.
داشتن زندگی خوب و راحت همیشه نیاز به ایجاد تغییرات عظیم ندارد، گاهی باید راز پنهان این خواسته را پیدا کنید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
میلینکوویچ می‌گوید: "نتایج ما نشان می‌دهد که یک جهش تکاملی از فلس‌ها به پر‌ها به تغییرات زیادی در ترکیب یا بیان ژنوم نیاز ندارد. در عوض، یک تغییر گذرا در بیان یک پروتئین جوجه تیغی صوتی* می‌تواند مجموعه‌ای از رویداد‌های رشدی را ایجاد کند که منجر به تشکیل پر‌ها به جای فلس‌ها می‌شود".
سخنگوی شورای رقابت گفت: اگر نیاز به تجدیدنظر باشد، باید هزینۀ تمام‌شده و تغییرات نرخ ارز بررسی شود و در فاصلۀ ۲ تا ۳ ماه دیگر دربارۀ قیمت‌ها تصمیم‌گیری شود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
نور نیوز نوشت: تغییرات آشکار در مواضع کشور‌های غربی در قبال ایران ضمن آن که از ناامیدی آن‌ها نسبت به افزایش فشار از طریق ایجاد بی ثباتی داخلی در ایران خبر می‌دهد نشانه روشنی از نیاز شدید غرب به توافق با ایران است.
مزارع هلندی فشار ناشی از قوانین اتحادیه اروپا را احساس می‌کنند و نیاز به ایجاد تغییرات گسترده در سیستم مزارع دارند. آیا تولید کننده بزرگی مانند ایالات متحده نیز می‌تواند از این روند پیروی کند؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فوتبال ما به تغییرات اساسی نیاز دارد، گفت: کی روش با اینکه عملکرد ضعیفی داشته اما نمی‌خواهد فوتبال ایران را ترک کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا و انگلیس ترسو بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: تفکرات کی روش دیگر به درد نمی‌خورد و تیم ایران نیاز به بازسازی دارد.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول با تغییرات غیرمنتظره و عجیبی که کارلوس در ترکیب ایجاد کرده بود نمایشی فاجعه‌بار داشت.
رئیس سابق فدراسیون جودو شرایط این فدراسیون را نامناسب توصیف کرد و گفت که با شرایط کنونی نیاز به تغییرات اساسی وجود دارد.
در حال حاضر دانشمندان به دنبال ارتباط بین ژن‌های خاص و بیماری هستند، که می‌توانند مطالعات مرتبط با ژنوم را انجام دهند. تأثیر تغییرات ژنتیکی فردی بر روی خطر ابتلا به بیماری معمولاً بسیار اندک است، بنابراین شناسایی آن‌ها به تعداد زیادی از افراد و سایر متغیر‌هایی نیاز دارد که همه ما را متفاوت می‌کند.
سطح بینایی با افزایش سن تغییر می‌کند. پس تغییر در بینایی غیر طبیعی نیست. به عنوان مثال، مواردی مانند نیاز به نور بیشتر برای دید واضح و مشکل در تمایز بین رنگ سیاه و آبی، طبیعی است و نیازی به استفاده از عینک ندارید. اما مواقعی وجود دارد که تغییرات بینایی طبیعی نیستند و ممکن است نیاز به استفاده از عینک باشد.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در تیم ملی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حضور کی‌روش به عنوان سرمربی شوک خوبی برای فوتبال ملی بود اما برای موفقیت عوامل دیگری هم نیاز است.
عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که این فدراسیون نیاز به تغییرات دارد گفت: می خواهیم شرایط شفاف و خوب گذشته را تکرار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ