در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
وزیر نیرو با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته جاری و رکورد مصرف برق با بیش از ۷۱ هزار مگاوات ،از مردم خواست برای تامین نیاز برق کشور درمصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه‌جویی کنند.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: این اطمینان را نیز به مردم می‌دهیم که گوشت مرغ گرم و منجمد موجود در بازار از سلامت بالا برخوردار است
مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.
قاسم زاده با بیان اینکه امروز با گذشت حدود ۷ماه از سال آبی‌جاری،ورودی سدهای کشور درمقایسه با۵سال اخیر ۱۳ درصد کاهش یافته، گفت:خروجی سدهای کشور نیز در همین بازه زمانی کاهش ۳۳ درصدی داشته است.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.
رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که مجوز واردات ۲۵۰ هزار تن لاشه گوشت قرمز صادر شده است، پیش‌بینی کرد با ورود گوشت تولید داخل به بازار از اواسط فروردین نیز قیمت این محصول کاهش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: با تکنولوژی‌های روز دنیا که در سازمان دامپزشکی کشور نیز مهیا است، تشخیص تفریقی گونه دام از روی بافت عضلانی قابل انجام بوده و شبهه و شایعه واردات گوشت اینگونه دام‌ها اساساً کذب است.
مقدار تولید گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
با گذشت ۴ماه از فعالیت نظام ایده‌ها و نیازها، ۶ هزار نیاز و ۶۰۰ ایده برای گره گشایی از مشکلات کشور ثبث شده و براساس آخرین آمار وزارت نفت بیشترین نیاز را به ایده‌های فناورانه اعلام کرده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
الهه کولایی گفت: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم! گشت نماز، گشت روزه درست نشده است. امکان اجبار انسان‌ها به آنچه چیزی که باور ندارند با واقعیت‌ها و سرشت انسانی تطابق ندارد.
بررسی ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بررسی بودجه 1401 و بررسی طرح پیش نیاز برای بررسی برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه 1402 کشور با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، بررسی غلبه بر تورم و همچنین هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی و اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در زمره محورهای مهم مباحث امروز بین دولت و مجلس بود
جدیدترین آمار ارایه شده حاکی از آن است که از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن حدود یک هشتم افراد آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ