رقم دقیق بدهی های باشگاه استقلال از سوی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس کمیته بودجه پارلمان اوکراین اعلام کرد که این کشور برای تامین بودجه خود نیازمند کمک‌های خارجی است.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این استان تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز کشور ام دی اف است که همواره در تلاش هستیم تا این میزان به ۷۵ درصد برسد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مورد نیاز برای محور سنا -شنبه تامین شد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده با تولید برخی از نیازمندی‌های تجهیزات پزشکی، ۳۰ درصد از نیاز بازار کشور دراین حوزه را تامین کند.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تأمین آب مشهد بر شهرستان دیگری اولویت ندارد و در این موضوع نیاز آبی شهرستان های استان یکسان است.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند با تولید رله‌های حفاظتی برای کاربرد در شبکه‌های توزیع برق ۱۰ درصد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای را رفع کند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از افزایش واردات مرغ گرم به پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه ۱۳۰۰ تن مرغ گرم وارد استان تهران می‌شود.
یک شرکت دانش بنیان اقدام به تولید و تامین انواع کیت های بیولوژی-مولکولی-تشخیصی دربازارهای داخلی و خارجی کرده است.
سرپرست هواپیمایی هما گفت: نگاه همه ایرلاین‌ها برای همکاری در سفرهای حج ملی است.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.
محققان یک شرکت دانش بنیان که تولید سرم انسانی از خون بند ناف را چندی پیش آغاز کرده بودند، نیاز سراسر کشور را در این زمینه و برای تولید محصولات سلولی تامین می کنند.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: تخم مرغ مورد نیاز شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
رئیس بنیاد شهید گفت: در رابطه با تامین آمبولانس ایثارگران تصمیم گرفته شد سال آینده از محل خرید داخلی و خارجی آمبولانس مورد نیاز تامین شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اسپرسوساز صنعتی شدند که قابل رقابت با نمونه های خارجی است.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگری ایرانی آزمایشی انجام داده اند تا با کمک انرژی خورشیدی و زیست توده نیاز گرمایشی یک خانه یک طبقه را تامین کنند.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ایران برای تامین فناوری معدنی مورد نیاز ونزوئلا آمادگی دارد.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.
وزیر نیرو گفت: برق مورد نیاز صنایع بزرگ را با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده تامین کردیم و بر اساس آمار انجمن جهانی فولاد تولید فولاد کشور در تیر ماه نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد کرده است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از بدهکار بودن این بنیاد به شرکت های بیمه تکمیلی خبر داد و گفت:اصلی ترین نیاز ما برای درمان ایثارگران، تامین اعتبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ