یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- حادثه جرثقیل در یک کارخانه فولادسازی شاهرود جان یک کارگر جوان را گرفت.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
فعالیت‌های تولیدی در کارخانه‌های کره جنوبی در ماه ژوئن برای دوازدهمین ماه متوالی کاهش یافته و بدترین روند نزولی را در ۱۹ سال گذشته به ثبت رسانده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه ۲۵ مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
کرج- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه کارخانه‌های نوآوری بستری مناسب برای فرآوری و پردازش ایده‌های نو هستند، گفت: روند ارزیابی دانش بنیان‌ها در حال تحول است.
اهداف اردوهای راهیان پیشرفت نورانی؛ معرفی دستاوردهای علمی و صنعت کشور در زمینه‌های مختلف و امید آفرینی در نسل نوجوان و جوان است.
محجوب گفت: اگر به هر دلیلی کارخانه‌ای در روز جهانی کارگر تعطیل نشود، اولاً باید حضور در کار گارگران با توافق بین کارگران و کارفرما باشد و ثانیاً و مطابق اضافه کاری در روز تعطیل برای کارگران محاسبه شود.
دیدار روز گذشته رییس جمهور با کارگران کارخانه هفت تپه که به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته با بحران مواجه شده بود، امید تازه‌ای را در دل کارگرانی ایجاد کرده است که در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کارگر به دلیل سیاست‌های غلط معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعطیلی کشیده شده است. حالا کارگران امیدوارند که رییس جمهور صدای آن‌ها را هم بشنود و دلیل تعطیلی چندین کارخانه منسوجات نبافته در کشور طی روز‌های گذشته را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جویا شود.
زمانی که من باهمسرم پیوند زناشویی بستیم وی آهی در بساط نداشت. تلاش من درزندگی باعث شد که همسرم صاحب کارخانه آب معدنی، سفره خانه و نمایشگاه خودرو شود. او درحالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: آقای قاضی با نداری همسرم سال‌ها ساختم و سختی‌های زندگی را تحمل کردم به امید فردایی بهتر، اما همسرم وقتی به استقلال مالی رسید همه چیز را فراموش کرد و به من خیانت کرد. حالا که بیمار و درمانده شده‌ام حاضر به ادامه زندگی با من نیست.
مشهد ـ معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حریق گسترده کارخانه تولید لوازم برقی در جاده مشهد- قوچان با تلاش چهار ساعته ۱۵۰ آتش نشان مهار شد.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور کارخانه‌های تولید پهپاد در اوکراین را هدف قرار داده‌ است.
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد تمام کارخانه‌های سیمان فعال‌اند و از گاز و مازوت (درصورت نیاز) استفاده می‌کنند.
مشاور ریاست جمهوری اوکراین در توییتی نوشت: ایران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.
مشهد ـ معاون مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کارخانه‌های نوآوری باید به‌سمت شناسایی نیازهای فناورانه بروند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ایجاد کارخانه‌های نوآوری در حوزه‌های سخت‌افزاری ضروری است.
رسانه‌های چین از وقوع یک آتش‌سوزی در استان هنان در مناطق مرکزی این کشور خبر می‌دهند که دست‌کم ۳۶ نفر کشته بر جای گذاشته است.
فاطمی امین پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است قیمت خودرو در کارخانه افزایش یابد، گفت: خیر، این موضوع شایعه است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون صنایع و معان مجلس گفت: قیمت کارخانه‌ای خودرو داخلی افزایش نمی‌یابد.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ