علی احمدی خطیر یکی از جوانترین مدیرانی است که هدایت باشگاه استقلال را در قالب سرپرستی برعهده گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تامین کنیم.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان گفت: نیاز امروز ما ظهور یک «منطقه قوی» متشکل از «بازیگران قوی» است.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
پژوهشگر علوم ارتباطات تاکید کرد: گفتمان جهادی؛ نیاز امروز، راهبرد فردا است.
ورامین- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:مهارت آموزی دانش آموزان نیاز اصلی و اساسی امروز کشور است.
ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.
آستانه اشرفیه- استاندار گیلان با تاکید بر رعایت تقویم زراعی، گفت: علمی سازی و دانش پایه کردن کشاورزی نیاز مبرم امروز این صنعت است.
رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.
تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.
کارشناسان مالیاتی در یک نشست اعلام کردند که اخذ مالیات بر ثروت اعم از مالیات املاک و خودروهای لوکس است که اگر اجرایی شود می تواند باعث کاهش نابرابری و کمک بر اقتصاد کشور باشد.
اگر مارادونا الان فوتبال بازی می کرد قیمتش بیش از ۳۰۰ میلیون یورو بود و رونالدو نازاریو نیز گران ترین بازیکن دنیا محسوب می شد.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
اعضای تیم ملی فوتبال آلمان نیز صبح امروز وارد دوحه پایتخت قطر شدند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
رئیس‌جمهور گفت: روابط عمومی‌ها پل میان مردم و مسئولان هستند، این پُل دوطرفه است یعنی سخنان مردم را به مدیران و سخنان مدیران را به مردم انتقال می‌دهد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در «پک» به تمرین پرداختند و فردا نیز امور فنی را زیر نظر کادر فنی پیگیر خواهند شد.
به احتمال فراوان در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره تیم امید نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
برنامه تلویزیونی درخواست کرد تلفن داوران شنود شود. در پی این اظهارات، حاج‌ملک امروز (شنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال از کمیته داوران درخواست کرد از معاون استقلال به کمیته انضباطی شکایت کنند. این داور همچنین امور مربوط به شکایت را نیز انجام داد
بندرعباس - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: نیاز امروز کشور ۵۵۰ فروند هواپیما هست و ما تنها یک سوم این مقدار را داریم.
بعد از قرعه کشی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال، امروز صبح قرعه کسی لیگ برتر فوتسال زنان نیز انجام شد تا بدین ترتیب جدول مسابقات ۱۲ تیم شرکت کننده مشخص گردد.
تراکتور امروز به هر نحوی که بود از شکست خانگی گریخت اما فوتبالی که ارائه کرد نشان می دهد هنوز این تیم نیازهای رفع نشده زیادی دارد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ