پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
وینفرد شفر می گوید که توانست در شرایط خیلی وحشتناک استقلال، تیم خوبی بسازد اما عملکرد مدیران وقت، او را ناامید کرد.
پوریا آریاکیا می‌گوید نیمکت‌نشینی در تراکتور روی شرایط روحی او تاثیر منفی گذاشته بود.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.
جوردی آلبا در فصل جاری کمتر از فصول گذشته بازی می کند چون الخاندرو بالده را رقیب بزرگ خود در سمت چپ خط دفاعی می بیند. او از این شرایط چندان راضی نیست.
او درباره تاثیر بی‌نتیجه‌ماندن مذاکرات هسته‌ای روی کشورهای منطقه گفت: اگر ما شکست بخوریم، مجموعه مشکلات منحصربه‌فرد خاورمیانه وخیم‌تر می‌شود. گسترش مسائل هسته‌ای به نفع هیچکس نیست. اگر این اتفاق بیافتد شرایط شکننده موجود بدتر می‌شوند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.
تکنیک رونالدو به مروز زمان پیشرفت کرد. از لحاظ بدنی، او سال‌به‌سال شرایط بهتری پیدا کرد. فرم بدنی‌ای که کمک کرد در بالاترین سطح فوتبال گل‌های فراوانی بزند. او شم و غریزه ذاتی گلزنی هم داشت، ولی غرور که در فوتبال به او کمک زیادی کرد، در نهایت او را به سمت اشتباهی سوق داد.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
آنکه از شما بهتر شعار می‌داد، در روزهایی که دیگر فایده نداشت، شرایط کشور را درک کرد. او فهمید که نمی‌شود بیش از این با شعار و حرف، کشور را اداره کرد.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.
هافبک پرتغالی تراکتور، مهارت بالای خود در زدن ضربات ایستگاهی را در همان هفته نخست لیگ برتر به رخ کشید.
در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
استقلال برای جذب لژیونر ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد مالی مناسبی ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ