سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
هافبک اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم برای حضوری موفق در لیگ قهمرانان آسیا نیازمند تقویت بیشتری است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
شرایط لیست بزرگسالان پرسپولیس در شرایط کنونی به شکلی است که یحیی گل محمدی برای جذب نفرات جدید باید از نام‌های بزرگی در تیمش عبور کند.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
مهدی تارتار می‌گوید مصدومان پرتعداد ذوب آهن باعث شده‌اند که او در طول این فصل شرایط روحی خوبی نداشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
هافبک گل گهر می گوید برد ملوان از نظر روحی روانی آن ها را در شرایط بهتری قرار داد.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
«محاربه به عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها است به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی‌شود».
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
گرگان- شرایط خاص محیطی و کم توجهی برخی سازندگان به مباحث ایمنی در صنعت ساختمان سبب شده تا حوادث محیط کار این صنف در گلستان بالا باشد که برای کاهش آن باید نظارت ها تقویت شود
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
پیشکسوت پرسپوليس با اشاره به شرایط سخت سرمربی این تیم، امیدوار است او با روحیه کار را دنبال کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود و مشخص نیست در چه شرایط بدنی و روحی بر می‌گردند. رئال پس از جام جهانی باید در پنج رقابت مختلف به میدان برود.
مدافع جوان پیکان معتقد است تیمش باید روی گل کردن موقعیت ها بیشتر کار کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
مدافع جوان پیکان معتقد است تیمش باید روی گل کردن موقعیت ها بیشتر کار کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
با افزایش نرخ طلاق در بسیاری از کشورها، هرساله میلیون‌ها کودک در سراسر جهان با اختلالات ارتباطی خانوادگی مواجه می‌شوند. تجربه این شرایط احتمالاً اثرات روحی قابل‌توجهی را برای کودکان به همراه خواهد داشت، اما طلاق نه‌ تنها برای کودکان بلکه برای والدی که باید دوری فرزندش باید تحمل کند، آسیب‌زا است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ