مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
ژوزه مورینیو، مربی آ اس رم، در سه سال پیش‌رو در هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عربستان فعالیت خواهد کرد.
مهاجم سابق الهلال عربستان می‌گوید شایعه حضور لیونل مسی در این تیم باعث عدم تمدید قرارداد او شد‌.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
انتشار عکسی از سادیو مانه در سفارت عربستان تایید می کند که او در حال مذاکره با الاتفاق است.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
وکیل علیرضا بیرانوند می‌گوید پیشنهاد او از عربستان چندان جدی نیست.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
باشگاه الهلال پیشنهاد جذابی را به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، ارائه کرده تا او را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی الشباب، می‌گوید از مدتها پیش به این نتیجه رسیده که لیونل مسی امسال تابستان به عربستان خواهد رفت. او اما می‌گوید مسی تنها به خاطر پول چنین تصمیمی نمی‌گیرد.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
فضانوردان عربستانی با موشک اسپس‌ایکس عازم ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی، اولین فضانورد زن عربستانی است که به فضا می‌رود. همسفران او در این ماموریت، علی قرنی، دیگر فضانورد عربستانی، پگی ویتسون، فضانورد بازنشسته ناسا و جان شافنر هستند.
یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران، اظهارنظرهای فراوانی در این خصوص مطرح کرده اند.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
طبق اخبار منتشره از پاریس، هروه رنار تنها گزینه فدراسیون فوتبال فرانسه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی زنان این کشور است.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
منتقدان حسن روحانی، با روایت داستانی جعلی از چگونگی استفاده از سرویس بهداشتی رئیس جمهور چین در ایران، علت ناتوانی چین در عمل به وعده هایش بعد از خروج امریکا از برجام را رفتن او به توالت ایرانی در جریان سفر به ایران عنوان می‌کنند.
ژوائو فلیکس می‌گوید که از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر تعجب نکرد و تاکید کرد که او در عربستان تاریخ‌سازی خواهد کرد.
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ