دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تازه وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
هافبک عراقی تازه وارد استقلالی ها به جدایی از این تیم به صورت قرضی رضایت داده است.
تیم تازه وارد به لیگ برتر والیبال کار خود را با قدرت آغاز کرده است.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
پیام نیازمند یک روز دیرتر از سایر ملی‌پوشان سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد.
سرمربی تازه وارد ذوب آهن از سرمربی پیشین این تیم تشکر و قدردانی کرد.
فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
فدراسیون اسکی که حاشیه های پرتعدادی را پشت سرگذاشته است، با پناهنده شدن یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی این رشته وارد مرحله تازه ای از آشفتگی خود شده است.
از آنجا که چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به منابع محبوب برای اطلاعات سرطان هستند، یک پژوهش به بررسی آن‌ها پرداخته است.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه دندان‌های دو توله یوز تازه متولد شده در حال جوانه زدن است، گفت: توله ها یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو دارند.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
بازی تا نیمه دوم یک بر یک مساوی بود که واسکز تعویضی که تازه وارد زمین شده بود، گل برتری رئال را برای آنچلوتی زد.
دومین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر شنبه با حضور 17 بازیکن شروع شد؛ در این مینی کمپ محمدرضا اخباری به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.
تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر سال 1401 موفق به شکست سه بر یک نماینده تازه وارد اصفهان شد.
کاستاس مانولاس، بازیکن یونانی تازه وارد تیم شارجه امارات از غرش یک شیر دچار وحشت شد
مهاجم تازه وارد تراکتور در یک بازی دوستانه اولین گل خود را به ثمر رساند.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
مهاجم تازه وارد استقلال در اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب این تیم، یک نیمه کم فروغ را پشت سر گذاشت.
استقلال در حالی امروز به مصاف مس کرمان می رود که هفته گذشته نیز با ملوان، دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر دیدار کرد.
مصاف ملوان – پیکان در استادیوم پاس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی پایان یافت تا هفته نخست لیگ برتر برای تیم تازه وارد دستاوردی نداشته باشد.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ