پوریا آریاکیا می‌گوید نیمکت‌نشینی در تراکتور روی شرایط روحی او تاثیر منفی گذاشته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش «خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا» را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده، به رسمیت نمی‌شناسد.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سه کودک جزو کشته‌شدگان هستند و برخی از زخمی‌ها نیز به بیمارستان انتقال پیدا کردند.
هافبک مس رفسنجان می گوید هدف این تیم قرار گرفتن جزو سه تیم برتر مسابقات است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس بخشنامه صادره، فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به دانش‌آموزان تحت عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است.
معصومه نجفی پازوکی درخصوص تکالیف نوروزی دانش‌آموزان، گفت: در این زمینه فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است. بر این اساس، بخشنامه کرده‌ایم که ارائه پیک‌های نوروزی به این صورت ممنوع هستند.
محله عودلاجان میزبان خانه‌هایی بسیاری از این دست از جمله خانه موتمن الاطبا است؛ خانه‌ای در خیابان پامنار در کوچه‌ای به همین نام که متعلق به پزشک ناصرالدین شاه بوده است؛ خانه‌ای استثنایی در سه طبقه که در زمان خود، نادر و شاید جزو اولین خانه‌های چند طبقه تهران قدیم بوده است.
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جزایر سه گانه جزو لاینفک و ابدی ایران هستند و درباره ادعاها در خصوص این جزایر این ادعاها را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آنها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و ... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه داشته باشد. با این حال آنفلوآنزا هم جزو بیماری‌هایی است که کسانی که سن‌شان بالاست یا بیماری زمینه‌ای دارند، برایشان مقداری می‌تواند خطرناک باشد.
محمد محبی، صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور جزو غایبان سرشناس تمرین امروز تیم ملی بودند.
محمد محبی، صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور جزو غایبان سرشناس تمرین امروز تیم ملی بودند.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از بازی با چاوز، به دفاع از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
یک جامعه شناس:‌ تهران در سال ۸۰ جزو سه ـ چهار استان با پایین‌ترین نرخ خودکشی در کشور بود، اما این روند از سال ۹۵ ناگهان افزایشی شد و نهایتا به نرخ ۶.۸ رسید.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:سپاهان جز سه تیم برتر ۶-۷ سال اخیر فوتبال ایران بوده و هر سال برنامه‌ریزی و شرایط خوبی داشته اند که در بالای جدول باشند.
نکونام می‌گوید برای موفقیت مقابل سپاهان لازم است باهوش و بی اشتباه بازی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ