کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام اژه‌ای گفت: وقتی است که می‌گوییم الان شرایط کشور در فلان شرایط است و این متن قانونی را با مصلحت بیرونی ضمیمه کنیم و بگوییم رای ما این است، باید تعمیق بیشتری روی این موارد داشت.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا، معتقد است شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه بارسلونا حتی از دو سال پیش نیز بدتر شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم و الان بازیکنانم این اراده را دارند که در لیگ و جام حذفی قهرمان بشوند.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
محمد عبدالهیان در ادامه توضیح داد: به همسرم گفتم که به دلیل ازدواج دخترمان الان پولی در بساط ندارم. همسرم هم که در دستش یک النگوی طلا داشت آن را در آورد و گفت "در شرایطی که مردم ترکیه در شرایط بدی هستند من هم نمی‌خواهم که این النگو را دستم کنم. تو این النگو را بفروش و با پول آن برای کمک به ترکیه برو".
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و بحران‌های موجود که مجلس نیز در این زمینه دغدغه دارد، نباید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستورکار قرار می‌گرفت.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
نظریه‌پرداز سیاسی گفت: وقتی بحران به اینجا می‌رسد شرایط غیرقابل تصمیم می‌شود؛ نه می‌توانید برگردید، نه جلو بروید. در این شرایط راهکار‌ها قفل کرده‌اند و الان تنها راهکار برخورد فیزیکی شده است؛ بنابراین در این شرایط به نظرم ژنرال‌های اصلاح‌طلب بهتر است سکوت کنند؛ چون دیگر آن مقبولیت و مشروعیت را ندارند.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد موضوع کم آبی و خشکسالی ادامه دار است و باید از الان به فکر آینده باشیم تا شرایط سخت تری رقم نخورد. آموزش مردم نیز در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. مردم باید باور کنند که آب کم است و در مصارف خود دقت کنند.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: الان نزدیک به ۹۵ درصد دریاچه ارومیه کاملا خشک شده است، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم که تالاب‌ها قابلیت بازیابی و احیا دارند، یعنی اینکه اگر یک تالابی خشک می‌شود به این معنی نیست که هیچ وقت قابلیت احیا ندارد حتی اگر دریاچه ارومیه برای چند سال شرایط خشکی کامل را داشته باشد باز می‌تواند احیا شود کما اینکه در این یک دهه گذشته ما این روند را دیده ایم.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
شاوان در گزارش سه ماهه نیز یک سوپر گزارش را ارائه کرد و توانست سود خالص هر سهم را با افزایش بی نظیر ۱۰۷ درصدی از ۹۷ تومان به ۲۰۳ تومان برساند. همین مسئله باعث شد تا روند صعودی شاوان آغاز شود و سقف تاریخی خود را بشکند.
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.
نماینده ادوار مجلس گفت: الان زمانی خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است که به توافق عزتمند و با شرایط بسیار خوب برسد.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ