تکنیک رونالدو به مروز زمان پیشرفت کرد. از لحاظ بدنی، او سال‌به‌سال شرایط بهتری پیدا کرد. فرم بدنی‌ای که کمک کرد در بالاترین سطح فوتبال گل‌های فراوانی بزند. او شم و غریزه ذاتی گلزنی هم داشت، ولی غرور که در فوتبال به او کمک زیادی کرد، در نهایت او را به سمت اشتباهی سوق داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
مربای بابونه، به دلیل داشتن خواص بسیاری برای سلامتی بدن، یکی از محبوب‌ترین مربا‌های سنتی در جهان است. با توجه به خواص مربای بابونه، مصرف آن به عنوان یک راه حل طبیعی می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت عمومی کمک کند. در ادامه دستور تهیه این مربای خوشمزه و مقوی را برای شما قرار داده ایم.
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.
یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که ژنی به نام GLI ۳ که توسط نئاندرتال‌ها و دنیسووا‌ها حمل می‌شده، نقش مهمی در شکل‌دهی ساختار بدن منحصربه‌فرد آن‌ها داشته است.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
بانک آینده در راستای شفافیت و افشای عمومی خود و افشای گزارش‌های کارشناسی، رقابت پذیری و کیفیت دارایی‌ها، از 4 افشای بنیادی و  منحصر به فرد خود در صنعت بانکی رونمایی کرد.
خدمات منحصر به‌فرد بانکی و اعتباری؛ ویژه مشتریان و سپرده‌گذاران بانک آینده
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور برای دفاع از خود و اکتشاف فضایی، راه‌حل‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
محمود صبا در این تابلو، نمایی از عمارت عشرت‌آباد تهران را کشیده است. عمارتی با ۳۰ خانه کوچک در اطراف یک حوض مرکزی که هر کدام از خانه‌ها، محل زندگی یکی از همسران ناصرالدین‌شاه قاجار بود. وقتی ناصرالدین‌شاه کاخ عشرت‌آباد را براساس طراحی و معماری ایرانی بنا کرد، دستور داد تا در کنار آن حوض گرد بزرگی ساخته شود. دور تا دور این حوض هم ۳۰خانه کوچک که هر کدام ۲ اتاق داشتند، ساخته شد تا در هر خانه یکی از زنان شاه زندگی کند.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
جام جهانی ۲۰۲۲ تا به اینجا از حیث وقت‌های اضافه منحصربه‌فرد و رکورددار است. پیر لوئیجی کولینا در این مورد توضیح داد.
نایب‌قهرمان تورنمنت نهایی ATP در سال 2022 درباره شکست در فینال این رقابت‌ها برابر نواک جوکوویچ صحبت کرد.
حضور ایران، انگلیس و آمریکا در یک گروه باعث شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها به این گروه در جام جهانی ۲۰۲۲ جلب شود.
یکی از گور‌های منحصربه‌فرد این محوطه، متعلق به زن جوانی است که دکتر عباس مقدم کاوشگر گورستان چگاسفلی، نام آن را خاتون می‌گذارد. اشیای داخل گور او و قرارگیری گور اختصاصی‌اش در میان گور نخبگان آن دوره نشان از جایگاه اجتماعی، سیاسی و مذهبی این زن جوان داشت که همین موضوع باعث شد تا تیم کاوش با همکاری پایگاه میراث‌جهانی شوش در اواخر سال ۱۳۹۷، او را به موزه شوش انتقال دهند.
رئال مادرید به چهاردهمین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا شخصیت برجسته و منحصربه‌فرد این باشگاه در سطح اول فوتبال دنیا نمایش داده شود. رقبای رئال با فاصله نجومی پشت سر صف کشیده‌اند و دهه‌ها طول خواهد کشید که تیم دیگری بتواند به این اندازه از افتخارات دست یابد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ