پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
سرهنگ علیفر گزارشگر فوتبال در برنامه اعجوبه‌ها گفت: از دو چیز در فوتبال عصبانی می‌شوم، یکی دفاع خطی و دیگری پپ گواردیولا است. در زندگی‌ام یک بار هم ماهی نخورده‌ام.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
ژاوی که از جذب مهاجم در تابستان امسال ناامید شده توجه خود را به دفاع راست معطوف کرده و نام ژوائو کانسلو را به مدیران باشگاه ارائه داده است.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است سیتی با پپ گواردیولا برابر رئال تیمی ترسو و دفاعی بود.
بازی را طبق پیش‌بینی ، شاگردان پپ با حملات پیاپی و پاس‌های فراوان و مالکیت کامل بر توپ آغاز کردند اما با گذشت نیمساعت آنچلوتی تیمش را از زمین خودی خارج کرد و زهر خود را بر خط دفاع سیتی ریخت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران باشگاه خواهان به خدمت گرفتن کیم مین جائه، دفاع وسط کره‌ای باشگاه ناپولی شده است.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با بایرن از توماس توخل تمجید کرد و گفت که بازی برابر تیم های او همیشه سخت است.
پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
پپ گواردیولا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون در بازی خانگی امشب از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را به دفاع کردن 9 نفره متهم کرد و بازی شبیه به برنتفورد متهم کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد کار تیمش برای غلبه بر ساختار دفاعی کپنهاگن آسان نیست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در دیدار برابر بورنموث دفاع کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بورنموث گفت پیروزی پرگل مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند کار ساده‌ای نیست.
منچسترسیتی برای تقویت خود در پست دفاع چپ همچنان تلاش می‌کند و پپ گواردیولا برای این پست سرخیو گومس، جوان اسپانیایی باشگاه اندرلخت، را هدف گرفته است.
پایان نزاع طایفه ای با تیراندازی هوایی پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ