ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس جریان اپوزیسون رژیم صهیونیستی با حضور در دادگاه علیه نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده‌های فساد وی شهادت داد.
پلیس فدرال آمریکا قرار است گزارشی در خصوص پرونده فساد مالی رئیس‌جمهور کنونی این کشور به کنگره ارائه کند.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
سقف پاداش قابل پرداخت در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
به دلیل پیچیدگی و شرایط خاص پرونده رسوایی داوری بارسلونا، دادستان کل این پرونده را به دادستانی ویژه فساد ورزشی محول کرد.
اعتراض گسترده هواداران رئال به پرونده نگریرا فضای اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ملتهب کرده است.
دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.
فساد در اراضی اشغالی پرونده ای با سوابق دیرینه است که از آغاز اشغال فلسطین در سال۱۹۴۸ کلید خورده و تا امروز هم ادامه دارد،مساله ای که صهیونیست ها همواره سعی بر پنهان نمودن و سانسور آن دارند.
قطر اعلام کرد که محدودیت‌های تبعیض‌آمیز اتحادیه اروپا علیه این کشور قبل از پایان تحقیقات درباره فساد، بر همکاری‌ های دوجانبه و گفتگوهای جاری در مورد بحران انرژی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.
وزیر اقتصاد گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد، ۸ پرونده در ۵ استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید شده است پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر واریز می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
لیست تخلف‌های ورزشی در پرونده فساد فولاد مبارکه؛ تاج و ساکت و اسلامیان
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
رئیس خصوصی‌سازی گفت: نماد استقلال هفته آینده در فرابورس دیده می‌شود تا مردم بتوانند خرید و فروش کنند، نماد پرسپولیس هم ۳ هفته آینده باز می‌شود.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.
خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ