سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای گفت: از مبارزه با فساد و برهم‌زنندگان امنیت جامعه غافل نشوید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
براساس کدگذاری‌های صورت‌گرفته، ۱۰ زمینۀ ارتباطات شبکه‌ای و روابط زنجیره‌ای فسادزا در شهرداری، ناکارآمدی، ضعف و انحراف در سیستم‌های نظارتی، نظام اداری ناکارآمد و مستأصل شهرداری، نارسایی قوانین، نبود ارادۀ علمی و عملی در مبارزه با فساد، فرهنگ سازمانی فسادزده، نظام اطلاعاتی ناقص، نظام معیشتی آسیب‌پذیر، فساد عادی‌سازی شده و نظام مالی مستعد فساد، از زمینه‌های خاص رخداد فساد اداری در شهرداری تهران شناخته شده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
رهبرانقلاب بیان داشتند:اگر مسئولی جرأت مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد،جرأت مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت؛ امید این است که دولت و مجلس مبارزه با اژدهای هفت سر فساد را دنبال کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
رئیس مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: تنها راه مبارزه مؤثر با فساد، ساختارسازی مناسب است‌.
مشهد ـ مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: شاهد عزم جدی دولت در مبارزه با فساد هستیم که در این راستا موارد متعددی از بخشنامه‌های فسادزاد ابطال یا اصلاح شده است.
اراک- رئیس دستگاه قضا گفت: یکی از اولویت های ما در دستگاه قضایی آسیب شناسی و میزان تاثیرگذاری مبارزه با فساد بوده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تردیدی در مبارزه با فساد نباید داشت و در عین قاطعیت باید مراقب بود که اتهام نابه‌جایی به کسی وارد نشود.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود، نهایت بهره‌برداری را می‌کند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: برای مبارزه با فساد مالی و پولشویی با احدی تعارف نداریم و از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در این کار از ما حمایت کنند.
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
وزیر دادگستری با بیان اینکه اجرای قوانین و مبارزه با فساد باید توأم با اخلاق و انصاف باشد،گفت:بی دقتی و اهمال در این موضوع نارضایتی و دلسردی مردم را در پی‌‍ دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شفافیت و مقابله با فساد مستلزم آن است که دولت الکترونیک و هوشمندسازی محقق شود.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
رئیس بنیاد امید ایرانیان نوشت: زیبنده نیست که مبارزه با فسادی که همچون موریانه به جان ِ سرمایه‌های ملی ، اجتماعی و اعتماد عمومی افتاده است، وجهه جناحی یابد . فساد ، فساد است و هیچ صفت و عنوانِ ِ جناحی و صنفی و ... نمی تواند و نمی بایست قباحت ِ آن را از بین ببرد.
وزش باد و خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ