عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز با بیان اینکه این تکه سنگ در یک جا ثابت مانده و خطری برای مردم ندارد، گفت: بعد از جابه‌جایی اهالی این دو منزل، سنگ تکه تکه و جابه‌جا می‌شود.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از توبیخ و برکنار شدن تعدادی از مدیران شهرداری یکی از مناطق شمالی تهران در پی سهل انگاری در انجام مناسب برف روبی بارش‌های ۱۵ دی ماه خبر داد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده یک مقام روس در منطقه خرسون، این مقام جان خود را از دست داد.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱ خبر داد.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: روزانه ۴۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های جاری چون رفت‌ و روب، آبیاری فضای سبز و جمع آوری پسماند تر و خشک در منطقه ۱۳ شهر اصفهان خرج می‌شود.‌
شهردار منطقه ‌۶ از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئله موقوفی بودن مبنایی‌ترین مشکل  حَصه است، گفت: اراده استان بر این است که مسائل وقفی این محله حل و فصل شود.
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: دیروز فیبر منطقه قطع و و پاره شده بود به همین دلیل برخی سامانه‌های شهرداری تهران از جمله تهران من از دسترس خارج شد.
ویدیویی منتشر شده از مدیران شهرداری منطقه ۸ تهران که هنگام قرائت مشکلات مردم در حال پاسور بازی کردن با کامپیوتر بودند را ببینید.
مدیران بازرسی و قضایی کشور همراه مدیران شهری با همراهی شهردار منطقه ۱۸ از حومه شهرداری منطقه ۱۸ بازدید به‌عمل آورد.
مدیران بازرسی و قضایی کشور همراه مدیران شهری با همراهی شهردار منطقه ۱۸ از حومه شهرداری منطقه ۱۸ بازدید به‌عمل آورد.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ