۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات نظامی روسیه به ریاست وزیر دفاع این کشور برای شرکت در مراسم هفتادمین سالگرد پایان عملیات نظامی در جنگ کره وارد کره شمالی شد.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه بیشترین مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از کشور روسیه با ۲۵ شرکت فناور بود، گفت: میزان استقبال استارت اپ ها ۳۶درصد بود.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
فدراسیون وزنه‌برداری روسیه از ایران برای حضور در مسابقات آزاد این کشور دعوت کرد.
سفیر روسیه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های آلمانی سعی می کنند در روسیه به کار خود ادامه دهند.
یک شبکه تلویزیونی روسیه امروز از حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سالانه وزارت دفاع این کشور در روزهای آتی خبر داد.
کانادا معافیت های تحریمی توربین های نورد استریم را لغو کرد.
کمیسیون اروپا چهارشنبه شب با اعلام نهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه، حدود ۲۰۰ فرد و شرکت روسی دیگر را تحریم کرد.
گزارش های متعدد حاکی از آن است که بسیاری از شرکت های غربی در حال بازگشت به بازار روسیه پس از دوره ای از تحریم ها هستند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
روسیه شرکت «متا» که مالک شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام است را در فهرست سازمان های تروریستی و افراطی قرار داد.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
شرکت طراح این زیردریایی اشاره کرده که به دلیل پیشرفت در فناوری موشک‌های بالستیک پرتاب شده اندازه آرکتوروس نسبت به مدل زیردریایی قبلی (SLBN) ۲۰ درصد کاهش یافته است.
تیم های ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز جمعه 21 مرداد ماه در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان(فیفکو) عازم روسیه شد.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.
به موجب ماده ۶۷ قانون تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان، سابقه پرداخت حق بیمه ۶۰ روز کار را داشته باشند، می‌توانند به شرط عدم اشتغال به‌کار و مزدبگیری، از کمک ایام بارداری استفاده کنند. ضمن آنکه بیمه شده باید در تاریخ شروع استراحت، مشغول به کار بوده و یا در مرخصی ‏استحقاقی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ