طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
شبکه عصبی گوگل، Aloud، اکنون قادر به تکثیر ویدیوها به زبان های مختلف است. فقط ویدیو را آپلود کنید و هوش مصنوعی کل سخنرانی را به زبان مورد نیاز شما ترجمه می کند.
ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
چت‌بات بارد گوگل، رقیب چت‌بات متنی به نام "چت‌جی‌پی‌تی" محصول شرکت نو‌آفرین "اوپن‌ای‌آی" محسوب می‌شود که در کنار محبوبیت روزافزون خود به بحث‌ها و مناقشات حقوقی نیز دامن زده بود.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
واتس‌اپ درحال‌حاضر مشغول کار روی چندین ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد کاربران بتوانند بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنند.
واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ «گوگل جی میل»، ثبت نام می‌کنند، با شرایط و خط مشی‌های آن نیز موافقت می‌کنند.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
گوگل کسب‌وکار خود را تا حد زیادی بر مبنای موفق‌ترین محصول خود بنا کرده، اما ظاهراً این محصول ممکن است به‌زودی با بحرانی جدید روبه‌رو شود. به گفته خالق جیمیل، فناوری هوش مصنوعی می‌تواند نیاز به صفحات نتایج موتور‌های جستجو را از بین ببرد و این نقطه، دقیقاً جایی است که گوگل بیشترین درآمد خود را از آن کسب می‌کند.
گوگل و فیس بوک در سطحی وسیع اطلاعات کاربران را جمع آوری می کنند. این فرایند جمع آوری هرچند از یک لحاظ وجهه قانونی دارد و قابل ردیابی است اما رسوایی هایی نیز برای آنها در بر داشته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
دستگاه‌های خانه هوشمند دارای نمایشگر لمسی، بخش بالقوه پرسود بازار را شامل می‌شوند که هنوز اپل حضور چندان پررنگی در آن نداشته است. در مقابل، آمازون نسخه‌های مختلفی از نمایشگر هوشمند Echo Show خود را تولید کرده که قیمت آن‌ها از حدود ۳۰ دلار برای Echo Show ۸ تا ۲۵۰ دلار برای Echo Show ۱۵ است. گوگل نیز دو دستگاه Nest Hub و Nest Hub Max را به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۰ دلار و ۲۲۹ دلار عرضه کرده است.
نه تنها کاربران، بلکه شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند به صورت قانونی از معافیت‌های اینترنتی اعلام شده استفاده کنند.
آن‌ها شیرین و بی گناه به نظر می‌رسند، اما برخی از زیباترین موجودات نیز کشنده هستند.
با اینکه چندی پیش بسیاری از پلتفرم‌ها فیلتر شده، رفع فیلتر شدند اما حالا کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم‌های مسدود شده پیوسته است.
همزمان با دشوارشدن شرایط اقتصادی در امریکا، گوگل قصد دارد خود را با این شرایط سازگار کند و ضمن کاهش هزینه های خود، فرهنگ کاری در این شرکت را نیز تغییر دهد.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر کرده اند. آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
به تازگی گزارش جدیدی از وجود ۳۵ برنامه مخرب در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به گفته محققان بیت دیفندر، این برنامه ها علاوه بر ارسال تبلیغات، پس از نصب بر روی گوشی شما می‌توانند نام و لوگوی خود را نیز تغییر دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ