مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.
ستاد اربعین شرکت ملی نفت ایران با دستور مدیرعامل این شرکت برای آمادگی حداکثری خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از جزیره خارک اعلام کرد که با اقدام‌های مؤثر، صادرات نفت در دولت سیزدهم ۲ برابر شده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید مبتنی بر عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دوره فعالیت وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش تولید با فرمایشات مقام معظم رهبری این مقوله به عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران را منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران» را منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منابع انسانی و ازدیاد برداشت را دو چالش مهم صنعت نفت دانست و گفت: پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور هستند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران گفت: هم اکنون تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار بشکه در روز رسیده است.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: خودکفایی در تولید کاتالیست‌های صنعت نفت تا ۳ سال آینده محقق می شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب خریداری ۶ دکل جدید در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: بر این اساس سه دکل دریایی و سه دکل خشکی به ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس ابلاغیه اخیری که به مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران داشته‌ایم، ایثارگران واجد شرایط تا پایان دی‌ماه به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا داریم که اگر موفق شویم در بلندمدت یک درصد به‌ضریب بازیافت بیفزاییم به ۸ میلیارد بشکه نفت قابل برداشت بیشتر می رسیم.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها بود که امروزه توانایی تولید نفت به قبل از تحریم‌ها برگشت.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ