سفیر روسیه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های آلمانی سعی می کنند در روسیه به کار خود ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
سفیر مسکو در کابل اعلام کرد که از «امیرخان متقی» وزیر خارجه دولت موقت طالبان برای شرکت در نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان دعوت کرده است.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
یک هیات از وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه دمشق را به مقصد مسکو ترک کرد تا در نشست چهارجانبه در روسیه که در ارتباط با تحولات سوریه برگزار می شود، مشارکت کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: به متحدان و شرکا در مورد حادثه پهپاد در دریای سیاه توضیح داده ایم.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر ایران در روسیه، مشارکت ایران در نشست چهارجانبه مسکو در هفته آینده را تایید کرد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
مقامات اندونزی اعلام کردند وزیر خارجه روسیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به این کشور سفر کرده، پس از ورود به جزیره بالی به بیمارستان منتقل شده است.
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
سفیر اندونزی در امارات از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین برای شرکت در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی خبر داد.
رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که هیاتی متشکل از ده‌ها شرکت بزرگ روسی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
کاخ سفید روز پنج‌شنبه شش اصل را برای اصلاح رویه پلتفرم‌های فناوری بزرگ اعلام و تصریح کرد برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری ایالات‌متحده، دو حزب کنگره را تشویق به حمایت از خود می‌کند.
سفیر ایران در روسیه با بیان این‌که ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت برساند، گفت: خودروهایی که این شرکت تولید می‌کند با توجه به شرایط تحریم ها قابل افتخار است.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد و به مانند هفته قبل، شمار شهر‌های قرمز صفر ماند، اما بر شمار شهر‌های آبی افزوده شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است؛ اتفاقی خوشایند که با توجه به تعطیلات اخیر، دلچسب‌تر به نظر می‌رسد و نویدبخش روز‌های خوش بهاری برای هم میهنانمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ