فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
سخنگوی سپاه از رونمایی دستاوردهای جدید این سازمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی رسیده‌ایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:ما باید به سمتی برویم که سرریز توانمندی‌های دفاعی به عرصه‌های غیر نظامی وارد شود و همکاری با وزارت علوم به این حوزه کمک می‌کند.
در بیانیه پایانی گردهمایی معاونین پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی به لزوم بهره‌گیری مناسب از توانمندی‌های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی در راستای حل مسائل و مشکلات کشور تاکید شد.
روسای جمهور ایران و کوبا با توجه به توانمندی‌های ایران در زمینه نانوتکنولوژی و نیز توانمندی‌های کوبا در عرصه بایوتکنولوژی، با تشکیل کارگروه مشترک همکاری‌های فناورانه موافقت کردند.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان با معرفی توانمندی‌های فناورانه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
توانمندی‌های حوزه حمل و نقل هوشمند با مشارکت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته به نمایش درمی‌آید.
با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های مختلف فناورانه می‌توانند در نمایشگاه‌های تخصصی کنیا حضور یابند.
دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید با توجه به اینکه آمریکا درصدد شکست دادن روسیه است، مسکو هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه توانمندی هسته‌ای ناتو را مدنظر قرار دهد.
غرفه های نمایشگاه توانمندی های صنعتی در بخش های مختلف صنعت در مجلس شورای اسلامی برپا شد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد ۴۵ روز دیگر توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در قالب هفته پژوهش ارائه می شوند.
پنجمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد» در شهر «جده» عربستان آغاز شد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی خود را در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی و رزم دریایی در نمایشگاه بین المللی دفاعی به نمایش گذاشته است.
مشهد ـ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: توانمندی‌های دفاعی کشور با ایجاد ارتباط بین نیروهای مسلح و بخش‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان حاصل شده است.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما باید توانمندی‌های حوزه صنعت دفاعی را توسعه دهیم و مجلس از لحاظ تأمین اعتبار بودجه، همواره پشتیبانی لازم را کرده است.
سرگذشت دختری با پوشش مردانه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ