دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
شرکت نفت و گاز انگلیسی شل پس از گذشت بیش از یک سال از تعهد به خروج از بازار انرژی روسیه، همچنان به تجارت گاز این کشور مشغول است.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
شرکت نفتی لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که برداشت نفت از میدان نفتی غرب قرنه2 عراق را به 480 هزار بشکه در روز رسانده است.
بسیاری از گرجی‌ها مخالف هرگونه نزدیکی با مسکو هستند؛ بویژه آنکه سربازان روسیه سالهاست در دو منطقه جداشده از خاک این کشور یعنی آبخازیا و اوستیای جنوبی (که حدود یک پنجم خاک این کشور را تشکیل می‌دهند) مستقر هستند.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با یک تیم در جام تختی که مرحله چهارم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 است، شرکت خواهد گرفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
یک هیات از وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه دمشق را به مقصد مسکو ترک کرد تا در نشست چهارجانبه در روسیه که در ارتباط با تحولات سوریه برگزار می شود، مشارکت کند.
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
یک رسانه آلمانی گزارش داده روسیه در حال انجام مذاکراتی با یک شرکت چینی برای خرید ۱۰۰ فروند پهپاد است.
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، «جشنواره ریاکاری» است.
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، جشنواره ریاکاری است.
یک شبکه تلویزیونی روسیه امروز از حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سالانه وزارت دفاع این کشور در روزهای آتی خبر داد.
شرکت نواتک روسیه اخیراً یک میدان بزرگ گازی با ذخیره ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه قطب شمال این کشور کشف کرده است.
بنا به اعلام یک مقام دولتی روسیه، شرکت در اجلاس کشورهای شرق آسیا در برنامه رئیس جمهور این کشور قرار ندارد.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
مدیرعامل دومین شرکت بزرگ نفتی روسیه پس از سقوط از پنجره یک بیمارستان، جان خود را از دست داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیروهای روسیه هنگام دفع تهاجم دشمن، واحدهای تیپ ۱۲۸ حمله کوهستانی نیروهای اوکراینی را که برای شرکت در عملیات از غرب اوکراین منتقل شده بودند، شکست دادند.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ