کانادا معافیت های تحریمی توربین های نورد استریم را لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد که این کشور با سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش نظامی، نیروهای بیشتری را به اروپا اعزام می‌کند.
دولت کانادا اعلام کرد این کشور متعهد به پایان دادن به اثرات مهمات خوشه ای برغیر نظامیان است.
دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.
به گفته آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا، زیرساخت حیاتی این کشور هدف حملات سایبری متعددی قرار گرفته بوده و این امر یک تهدید مهم برای اقتصاد چهارمین تولید کننده بزرگ نفت خام جهان به شمار می رود.
وزارت خارجه کانادا چهارشنبه اعلام کرد که اتاوا و ریاض بر سر از سرگیری روابط کامل دیپلماتیک و انتصاب سفرای جدید به توافق رسیدند.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد این کشور به همراه لتونی برنامه‌ای برای آموزش نظامیان اوکراینی دارد.
کانادا یک دیپلمات چینی را به اتهام تهدید یک عضو پارلمان اخراج کرد.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
رسانه‌ها از احضار سفیر چین از سوی دولت کانادا خبر می‌دهند.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
وب سایت اینوستوپدیا در گزارشی به بررسی ۱۰ شرکت برتر در حوزه فناوری بر اساس درآمد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته است. این شرکت‌ها، محدود به شرکت‌هایی هستند که سهامشان در آمریکا یا کانادا معامله می‌شود. تنها استثنای این فهرست، سامسونگ است که اهمیت بیش از حدش باعث شد نتوان آن را نادیده گرفت. بعضی از شرکت‌ها خارجی ممکن است به صورت نیم سالانه گزارش دهند و به همین دلیل ممکن است گزارش‌های مالی آن‌ها با تاخیر بیشتری منتشر شود.
شرکت مادر فیس بوک اعلام کرد در صورتیکه قانون اخبار آنلاین کانادا تصویب شود، محتوای خبری را برای شهروندان این کشور مسدود می کند.
ترودو اعلام کرده که اتحادیه اروپا وضعیت شریک تجاری را به کانادا را در کنترل صادرات، تحریم ها علیه روسیه داده است.
آمازون بخشی از کارمندان خود در آمریکا، کانادا، کاستاریکا را تا پایان روز گذشته اخراج کرده است. طبق یادداشت آمازون برای کارمندانش این قسمتی از برنامه شرکت برای اخراج ۱۸ هزار نیرو است.
وزارت امور خارجه کانادا از وضع تحریم هایی علیه ۲۲ مقام و ۱۶ شرکت بلاروس به بهانه درگیری ها در اوکراین خبر داد.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
بنا به اعلام نخست وزیر کانادا، این کشور چند شرکت روسی دیگر را تحت تحریم قرار داد.
وزارت دفاع ملی کره‌جنوبی اعلام کرد ارتش این کشور برای اولین بار در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.
فیس بوک هشدار داده به دلیل نگرانی ها درباره قانونی که این شرکت را ملزم به پرداخت هزینه به ناشران اخبار می کند، ممکن است اشتراک گذاری این نوع محتوا را مسدود کند.
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.
این هفته نام خانواده خزعلی بیش از هر نام دیگری در دنیای سیاست ایران شنیده شد؛ ماجرا از این قرار بود که مشخص شد حمید رضازاده فرزند انسیه خزعلی که در کانادا به سر می‌برد، شرکت فروش فیلترشکن تاسیس کرده است!
دبیر کل سازمان ناتو در دیدار با نخست‌وزیر کانادا با اشاره به توانمندی‌های نظامی روسیه در قطب شمال مدعی شد که مسکو تهدیدی جدی و راهبردی برای کشورهای عضو ناتو است.
اینتل و شرکت مدیریت دارایی بروکفیلد کانادا روز سه‌شنبه توافق کردند به طور مشترک تا سقف ۳۰ میلیارد دلار بر روی کارخانه‌های تراشه‌ساز در آریزونا سرمایه گذاری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ