اهواز- با مساعدت وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های اسکان تیم استقلال ملاثانی در جام آزادگان توسط این وزارتخانه پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
تکذیب پرداخت کمک بلاعوض به کارکنان وزارت رفاه در سفر اربعین
تکذیب پرداخت کمک هزینه بلاعوض به کارکنان وزارت رفاه در سفر اربعین
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده که در حال تلاش هستیم تا با کمک مجلس احکامی خوبی برای ورزش و جوانان داشته باشیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان دغدغه های اصلی رختکن این تیم در جلسه با خطیر گفت: امیدوار به کمک وزارت ورزش و جوانان هستیم.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
وزارت ورزش و جوانان از شکایت علیه رسانه خبرساز کمک ۱۵۰ میلیاردی صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: پژوهش و آمایش سرزمین در حوزه کارآفرینی می‌تواند کمک بزرگی درجهت رونق شغل در هر بوم و منطقه‌ای باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم شورای رقابت و وزارت صمت در حمایت از تولید را بر تعادل قیمت خودرو در بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
سازمان برنامه وبودجه اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی در اختیار وزارت ورزش قرار داده تا برای تخصیص به ۱۸ فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. این تخصیص‌ها خارج از بودجه سالیانه آنها انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، از امضای یک تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
طبق اعلام مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران، یک ماهی می شود که در این باشگاه پولی نیست.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
این مسئله از آن جهت مهم است که با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی هم می‌تواند به تحقق ساحت اجتماعی یعنی جامعه پذیری دانش‌آموزی کمک کند.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.
وزارت ورزش و جوانان مذاکره با یک شرکت خارجی برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی را تکذیب کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هفتصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۱ تن از ایشان وخیم است.
هنوز خبری از کمک نقدی و مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است
بودجه مجلس ارتباطی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک ندارد و هر فدراسیونی که از بیرون کمک گرفت، این کمک برای خودش است. به‌هرحال باید مسائل داخلی ورزش درون آن حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ