مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
رئیس انجمن فانکشنال فیتنس گفت: با کارشکنی و با نفوذ برخی افراد در وزارت ورزش از اعزام به مسابقات آسیایی جلوگیری شد و حالا نمی‌دانیم این اتفاق باز هم برای رقابت‌های جهانی رخ خواهد داد یا خیر.
وزارت ورزش بجای علیرضا دبیر سرپرست منصوب می‌کند
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
ورزشکاران برتر شرکت کننده در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پیش از آغاز رسمی این رقابت ها در تهران، با حضور در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
وزارت ورزش، مجمع استقلال را هوا کرد
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
وزارت ورزش ترکیه از تعلیق مسابقات ورزشی این کشور به خاطر زلزله خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
وزارت ورزش یمن در اقدامی عجیب برای بازیکنانش بعد از باخت مقابل عمان پاداشی درنظر گرفت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
دو اتفاق اخیر پیرامون فدراسیون‌های سوارکاری و اسکواش نشان می‌دهد که تسلط وزارت ورزش بر وضعیت فدراسیوها نرمال و استاندارد نیست و همین مسئله نگرانی‌هایی را در مورد آینده ورزش ایجاد کرده است.
نماینده مجلس گفت: خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد، گفت: اگر لازم باشد با حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برخورد می‌شود.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ