کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
رشت- سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی ساختمان تاریخی «نصرتیان» لنگرود خبر داد و گفت: این بنای تاریخی با اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال مرمت می‌شود.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
کمیته انضباطی دستور موقت ۳ آشوبگر تمرین استقلال را صادر کرد.
کمیته انضباطی دستور موقت سه هوادار استقلال تهران را به دلیل تخلف و ایجاد حواشی صادر کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی داریم تولید قراردادی گوشت قرمز را با در نظر گرفتن قیمت تمام شده به علاوه سود برای عشایر اجرایی کنیم.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید تجمیع مدارس را در دستور کار قرار دهیم.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایجاد پنجره صادراتی برای ورود واکسن‌های دام و طیور به بازارهای جهانی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
کرمانشاه- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اتمام فرآیند رتبه‌بندی معلمان، اصلاح آئین‌نامه این رتبه بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی از مهمترین اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی و دستور مقام معظم رهبری است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان به اتمام برسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان‌ها، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) را در دستور کار قرار داده است.
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دستور کمیته انضباطی به‌صورت موقت محروم شد.
سرپرست اداره شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه توسعه تجارت با افغانستان در دستور کار است، گفت: با افتتاح مرکز تجاری در این کشور بسیاری از مشکلات و موانع تجاری حل می شود.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل برای بسیج فوری امکانات دستوری صادر کرد.
سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکتی که متقاضی ورود بر سرمایه است ابتدا باید دستورالعمل پذیرش را رعایت کند.
با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین سرپرست مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی این بانک منصوب شد.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
خبرگزاری دولت از برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به دستور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، رئیس جمهور دستور آغاز رسمی تدوین آن را صادر کرد.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ