معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، از امضای یک تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وظایفی از جمله مسوولیت هماهنگی معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به قربان‌زاده سپرده شده است
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
شنیده شده قرار است محمدهادی سبحانیان از معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد به سازمان امور مالیاتی برود.
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
رفع این مانع تازه تولید شده باید اقدام ابتدایی وزارت اقتصاد باشد. هم مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار که متولی درگاه ملی مجوزهای کشور است و هم سازمان امور مالیاتی که متولی صدور گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌باشند.
کارگروه مشترک مجلس و سازمان بورس با نامه ای به وزیر اقتصاد پیشنهادها را ارسال کرده است.
کارگروه مشترک مجلس و سازمان بورس با نامه ای به وزیر اقتصاد پیشنهادها را ارسال کرده است.
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت اقتصاد از ثبت ۶۰۴ هزار ملک دولتی در سامانه سادا خبر داد و گفت: سازمان ملی زمین و مسکن بیش از ۵۰۰ هزار زمین دارد که در این سامانه ثبت نکرده است.
تهران- ایرنا- وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که ۳۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آذرماه است.
ارسلان مالکی میزان اراضی شناسایی شده مازاد سایر دستگاه‌های دولتی را ۸ هزار و ۹۰۳ هکتاراعلام کرد: اگراطلاعات املاک دولتی ثبت شده درسامانه سادا وزارت اقتصاد دراختیاروزارت راه وشهرسازی قرارگیرد
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ محقق شده است، گفت: باید راه‌های فرار مالیاتی توسط دولت، سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد بسته شود.
سند تفاهم همکاری میان وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما برای تحقق اهداف عملیاتی شبکه ملی اطلاعات در حوزه صوت و تصویر فراگیر در راستای رونق اقتصاد محتوا امضا شد.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متولی مالیات های بخش مسکن نباید وزارت اقتصادی و سازمان مالیاتی باشد بلکه مسئول اصلی این امر باید وزارت راه و شهرسازی باشد.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ