بودجه مجلس ارتباطی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک ندارد و هر فدراسیونی که از بیرون کمک گرفت، این کمک برای خودش است. به‌هرحال باید مسائل داخلی ورزش درون آن حل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتهام سنگین رئیس فدراسیون ووشو به صالحی‌امیری
محمود خسروی‌وفا و رضا صالحی‌امیری برای حضور در جلسه شورای المپیک آسیا امشب(پنجم مهرماه) راهی کامبوج می‌شوند.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: اتاق صالحی امیری در کمیته ملی المپیک مشخص است و او کنارم می‌ماند و هیچ جایی نخواهد نرفت.
خسروی‌وفا: راه صالحی‌امیری را ادامه می‌دهم
رییس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که راه رئیس چهار سال گذشته این کمیته را ادامه خواهد داد گفت: اشکالاتی که در اساسنامه وجود دارد برطرف خواهد شد.
کل‌کل بامزه صالحی‌امیری با دبیر در مجمع کمیته المپیک
نامزد ریاست کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به رئیس این کمیته خواستار تعیین تکلیف نهایی اش برای حضور یا عدم حضور در انتخابات این کمیته شد.
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور در کشورهای اسلامی گفت: حضور زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی فراتر از کسب سکو و اهتزاز پرچم کشورمان، پرستیژ جمهوری اسلامی در جهان اسلام را نشان می دهد.
انتخابات کمیته المپیک و واکنش صالحی‌امیری به تعویق و ثبت‌نام خودش
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است، دو سال آینده، دو سال سخت و سنگین برای ورزش قهرمانی ایران خواهد بود.
امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد
گفتگو با مزدک پاکزاد هم‌بنیانگذار و مدیرعامل اسمارتک
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هفتصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۱ تن از ایشان وخیم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
وزیر اقتصاد گفت: تکلیف به دولت برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، با زایل کردن جذابیت‌ها و امتیازات این مناطق، فعالان اقتصادی را ناراضی کرده است.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.
دیدار سجادی و صالحی‌امیری با باخ در سوییس
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ