طبق اعلام مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران، یک ماهی می شود که در این باشگاه پولی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ووشوکاران ایران در روز سوم از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
رئیس پلیس فتای تهران با بیان اینکه یک باند کلاهبرداری مربوط به تخلیه کارت‌های بانکی متلاشی شد، اعلام کرد که کلاهبرداران جرایم خود را با اجاره کارت‌های بانکی مرتکب می‌شدند.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه را شرح داد.
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
بررسی‌ها نشان داد سردسته اصلی این شبکه موریانه‌ای در داخل زندان بود و از همان چهاردیواری بسته اعضای باند را هدایت می‌کرد. بدین ترتیب تحقیقات از او برای دستیابی به دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا در تایلند با کسب تک مدال برنز فتاح پور به پایان رسید.
مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا در تایلند با کسب تک مدال برنز فتاح پور به پایان رسید.
دیدار خیبر خرم‌آباد و دریای بابل یک مهمان ویژه روی سکوهایش داشت.
به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
قائم مقام باشگاه فولاد گفت که قدرتمندترین تیم‌های منطقه غرب راهی دور یک چهارم نهایی شده‌اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
رقابتهای بین المللی جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان با صعود یک نماینده ایران به دیدار نهایی آغاز شد.
رقابتهای بین المللی جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان با صعود یک نماینده ایران به دیدار نهایی آغاز شد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
استقلال یک بار دیگر به برگزاری بازی با سپاهان بدون تماشاچی اعتراض کرد.
روز چهارم از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران در صوفیه آغاز شد.
روز چهارم از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران در صوفیه آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ