هنوز خبری از کمک نقدی و مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
آریاساسول با حضور موفق در دو جایزه جهانی توانست در مجموع چهار مقام برتر را برای ایران به ارمغان بیاورد و به‌عنوان برترین شرکت نوآور در سطح جهان ثبت شود.
سامان تورانیان و منتظر محمد، دو خرید جدید استقلال در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
تمرین امروز سرخ‌ها با حضور دو ستاره دیگر این تیم به پایان رسید.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
وزیر کشور گفت: شرایط و آمادگی لازم برای پذیرایی دو میلیون نفر صورت گرفته است.
سیدحسین حسینی و عارف غلامی دو بازیکن استقلال در تمرین امروز این تیم شرکت کردند.
آیت الله هاشمی: افطار با دیگر سران قوا مهمان آقای [ری شهری]وزیر اطلاعات بودیم. شخصی به نام علی بیات از کارکنان ارتش که قدرت استفاده از هیپنوتیزم دارد، آوردند که دو نفر نوجوان همراه خودش آورده بود و آن‌ها را خواب کرد. آتش سیگار بر بدن آن‌ها بی‌اثر بود و بدن‌شان را مثل چوب، خشک و مقاوم می‌کرد، به گونه‌ای که سر آن‌ها را روی یک صندلی و پای آن‌ها را روی صندلی دیگر گذاشت طوری که مثل چوب می‌ماندند و خم نمی‌شدند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی باشگاه پالما در لیست بازی این تیم مقابل بارسلونا قرار گرفتند.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
یازدهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸:۲۰ صبح امروز(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) با قرائت دستور جلسه توسط سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، کار خود را آغاز کرد.
با برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2023 در عربستان، کریستیانو رونالدو نیز برای حضور در این رقابت‌ها شانس خواهد داشت.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز سه شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کرده بودند برای حضور در تمرینات، منتظر رای این کمیته هستند.
ایران با حضور بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، تهدید بزرگی برای اروگوئه است. این دو بازیکن با زدن ۲۷ و ۴۰ گل ملی به ترتیب در خط مقدم قرار دارند.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز برابر پیکان، از هر دو وینگر بوشهری خود به صورت ثابت استفاده می کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز برابر پیکان، از هر دو وینگر بوشهری خود به صورت ثابت استفاده کند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ