سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده که در حال تلاش هستیم تا با کمک مجلس احکامی خوبی برای ورزش و جوانان داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
مساله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن‌های این برنامه قلمداد می‌شود. مساله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛ رابطه دولت با نفت، مولدسازی، اصلاح صندوق‌های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی حوزه‌ها اعتقاد داریم برنامه دارای ضعف‌هایی است؛ یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
مسئله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن های این برنامه قلمداد می شود. مسئله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛  رابطه دولت با نفت ، مولدسازی ، اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی از حوزه ها اعتقاد داریم برنامه حائز ضعف های است یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره برنامه پیشنهادی دولت برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه توضیحاتی داد.
کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق تصویب شد.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج‌ ساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی درباره محورهای برنامه هفتم توسعه، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور فردا لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تغییرات مورد نظر مجلس باید در لایحه برنامه هفتم توسعه اعمال شود و در اسرع وقت این لایحه به مجلس ارسال شود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: پس از برگزاری ۴۵ جلسه کمیسیون تخصصی و ۷ جلسه هیئت وزیران، لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه امروز در جلسه فوق‌العاده دولت به تصویب رسید.
سخنگوی دولت از تصویب لایحه برنامه ۵ ساله هفتم توسعه در جلسه فوق‌العاده امروز دولت خبر داد.
سخنگوی دولت از تصویب لایحه برنامه ۵ ساله هفتم توسعه در جلسه فوق‌العاده امروز دولت خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا فردا لایحه برنامه هفتم توسعه تقدیم مجلس می‌شود.
لایحه برنامه هفتم توسعه، در فصل نهم به موضوع آب و چالش‌های موجود در حوزه آب کشور و راهکارهای برون رفت را مورد توجه قرار داده است.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ منتشر شد.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رونمایی شد، منتشر گردید.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.
رئیس جمهور در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت بر اهتمام‌ برای تسریع تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: دولت تا پایان سال باید لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند تا ما بررسی‌های خود را آغاز کنیم.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
رئیس جمهور گفت: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: دولت اول باید برنامه و سپس بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد، چرا که از شهریور ماه فرصت تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه را داشت.
هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و نیز برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل مورد بررسی در نشست امروز سران قوا بود.‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ