معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: پژوهش و آمایش سرزمین در حوزه کارآفرینی می‌تواند کمک بزرگی درجهت رونق شغل در هر بوم و منطقه‌ای باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پروانه کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی در آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
در چند ماه گذشته و به‌ویژه پس از راه‌اندازی ChatGPT، پیشرفت‌های بزرگی در‌زمینه هوش مصنوعی انجام شده است و اکنون با کمک AI می‌توان کار‌های بسیار زیادی را انجام داد. درحال‌حاضر ترس زیادی نسبت به ازدست‌دادن شغل انسان‌ها با وجود هوش مصنو‌عی وجود دارد؛ زیرا این فناوری به‌راحتی می‌تواند بسیاری از کار‌ها و مهارت‌های انسان‌ها را انجام دهد. یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنو‌عی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند، اطلاعات مربوط به آن را خلاصه کرده و درنهایت یک گزارش کلی درباره موضوع مدنظر کاربران تهیه کنند.
همۀ واحد‌های صنعتیِ مستقر در میدان میوه‌و‌تره‌بار تهران که اشتغال به تولید و فروش آب‌انگور و تغییر کاربری دارند باید دستگاه‌های آب‌گیری را جمع کنند و به شغل اصلی (حق‌العمل‌کاری میوه‌وتره‌بار) برگردند.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
سلطانی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع تولیدی کروز کار را جدا از زندگی نمی‌بیند و محل کار به نوعی محل زندگی نیز است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تناسب شغل و زندگی به حد ایده‌ال برسد.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
مشهد- هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش با ارائه رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه نقش به سزایی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در عرصه‌های مختلف تولیدی بر عهده دارند.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
"نیل فرگوسن" مورخ می‌گوید هوش مصنوعی در نهایت می‌تواند از "قدرت خود برای تقلید از ما استفاده کند تا ما را به فردی دیوانه تبدیل کند".
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
سبزوار ـ معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.
معاون وزیر کار، مهم‌ترین هدف را ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه کار و تولید در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حمایت از ۲۷۰ واحد تولیدی برای ۱۴ هزار نفر ایجاد شغل می‌کند.
مسئول بازار اینترنتی کمیسیون اروپایی گفت: پیش بینی می‌شود که رفتن به سمت خودروهای برقی به از دست رفتن ۶۰۰ هزار فرصت شغلی در سراسر اروپا منجر شود.
ساپینتو هنگام ورود به فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از خبرنگاران بابت تبریک تولد در خصوص اینکه روز تولدش به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت: این شغل ما است.
شرکت اسرائیلی NSO (تولیدکننده جاسوس افزار پگاسوس) اعلام کرد شالو هولیو مدیر ارشد اجرایی آن از سمت خود کناره گیری کرده و در فرایند تغییر ساختار شرکت ۱۰۰ کارمند اخراج خواهند شد.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ