هویز- رئیس جمهور، کار نیروهای متخصص در صنعت نفت کشور را ماندگار دانست و گفت: در دولت تأکید شد که نسبت به میادین مشترک اقدامات خوبی انجام شود چون ثروت و حقوق ملت ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اقدامات دولت طی ماه‌های اخیر ثبات خوبی در بازار ارز ایجاد شده که این ثبات ادامه خواهد یافت.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.
وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.
رئیس کل بانک مرکزی در اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی گفت: از سال گذشته اقدامات خوبی در موضوع دلارزدایی صورت گرفته است.
رئیس جمهور ضمن تاریخی توصیف کردن روابط ایران و ازبکستان گفت: دو کشور اقدامات خوبی برای توسعه روابط انجام دادند، اما با توجه به ظرفیت‌های متقابل، باید با تلاش بیشتر سطح روابط را گسترش دهند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه آموزش و پرورش استثنایی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است، گفت: نخستین مدرسه اوتیسم تا سال تحصیلی آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته بطوری که بیش از ۸۰ درصد تولید غذای کشور مدیون فنّ اوری در مزارع است.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هنوز تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ایم. آن 5 میلیارد مجلس را هنوز نگرفته‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم.
وزیر نفت با بیان اینکه پیشبینی ما این است که امسال از سالهای قبل سردتر است، گفت: اقدامات خوبی انجام شده تا امسال زمستان بدون چالش خصوصاً در بخش خانگی داشته باشیم.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
روز مجلس بهانه خوبی است تا کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات آنان در حوزه نظارت و تصویب قوانین تبیین شود.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: یکی از اقدامات خوبی که در هفته پرستار و در جهت تشویق و حمایت از پرستاران می‌توان انجام داد، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است.
کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در این دوره اقدامات خوبی در حوزه دولت الکترونیک انجام‌گرفته است، گفت: همراهی مردم، مخاطبان و ذی‌نفعان بدون آگاه رسانی و اقناع‌سازی محقق نخواهد شد.
صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: سعه صدر در شهرداری تهران پایین است و ‌شهردار تهران معاونی که دستاوردهای بسیاری را داشته است را عزل کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال از انجام اقدامات حقوقی برای بازپس گیری ساختمان این فدراسیون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ