روز مجلس بهانه خوبی است تا کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات آنان در حوزه نظارت و تصویب قوانین تبیین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر چین در تهران درباره اینکه آیا چین به سیاست خود همانند حمایت از ایران برای عضویت در سازمان‌هایی مانند شانگهای ادامه می‌دهد؟ گفت: حتما، چین از عضویت ایران در سازمان بریکس هم حمایت می‌کند، سال گذشته شی جین پینگ رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران دعوت کرد تا در گفت‌و گوی عالی توسعه شرکت کند.
رئیس‌جمهور کنیا اعلام کرد که باز کردن کریدورهای بشردوستانه در سودان از موارد مورد نظر در ابتکار عمل حل بحران این کشور است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهم‌ترین کار در جنگ حمله به استراتژی دشمن است، چرا که ایجاد گسست در استراتژی دشمن موجب می‌شود که ابتکار عمل را از آنان می‌گیرد.
یکی از مسائلی که این روز‌ها مورد پرسش قرار می‌گیرد مسئله حجاب و رویکرد مردم و حاکمیت درباره آن است، درهمین‌باره معصومه ابتکار، معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان در کافه خبر خبرآنلاین می‌گوید مانند مدارس آقای حداد عادل باید عمل کرد، توضیحات او درباره حجاب در مدرسه دخترانه را ببینید.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
ابتکار عمل طراحان عرب در برابر اقدام ضدفلسطینی گوگل و همچنین استقبال فلسطینی‌ها از عید فطر درسایه تداوم درگیری‌ها از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در مقابل جریان سازش سربلند است، گفت: امروز ابتکار عمل در مسئله فلسطین در اختیار گروه‌های جهادی است.
سرپرست جمهوری خلق لوهانسک می‌گوید که رژیم کی‌یف تا فوریه پارسال، قوای نظامی خود را در مرزهای دونتسک و لوهانسک مستقر کرده و آماده حل و فصل مناقشه از طریق زور بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه باید ابتکار عمل به خرج دهند و بررسی کنند که با چه شیوه‌هایی می‌توانند به جلب همراهی هر چه بیشتر افراد مجموعه کمک کنند.
سفرهای منطقه‌ای اخیر وزیر امور خارجه کشورمان بیانگر نقش کلیدی ایران در برقراری صلح و ثبات در منطقه است که این موضوع به خوبی مورد درک همه‌ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قرار گرفته است.
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
با این بازیکن در خط حمله هر تیمی، ابتکار عمل دست سرمربی است. این که چه نوع تاکتیکی برای اعمال فشار روی حریف اتخاذ کند.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و دولت تلاش می‌کنیم با همان فرهنگ گذشت و محبت دوران دفاع مقدس، با عقل متصل به وحی در کنار یک عزم مومنانه و ابتکار عمل، خلاقیت، تلاش مجدانه و خستگی‌ناپذیر، با شجاعت برای عبور از مشکلات تصمیم‌گیری و تلاش کنیم.
رئیس ائتلاف فتح عراق از همه نیروهای ملی این کشور خواست تا برای خاموش کردن آتش فتنه و خروج از بن بست سیاسی همکاری کنند.
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد که اقدامات لازم برای پاسخگویی به تلاش آمریکا و تایوان برای بسط روابط تجاری تحت ابتکار عمل تازه را در پیش می گیرد.
در راستای ابتکار عمل دولت انگلیس، سوئد شماری از مربیان نظامی را در جهت آموزش نیروهای اوکراینی به لندن اعزام می کند.
رئیس ائتلاف فتح از ابتکار عمل نخست وزیر پیشبرد امور عراق برای برگزاری گفتگوی جامع جهت برون رفت از بحران سیاسی در این کشور استقبال کرد.
رسانه های عراقی جزئیات ابتکار عمل سیاسی نخست وزیر پیش برد امور عراق برای برون رفت از بحران کنونی را اعلام کردند.
رسانه های عراقی جزئیات ابتکار عمل سیاسی نخست وزیر پیش برد امور عراق برای برون رفت از بحران کنونی را اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ