صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان اصفهان خبر ازارسال لیست نهایی خود برای لیگ قهرمانان آسیا داد.
مجوز بازی دو بازیکن پرسپولیس از طریق سیستم تی ام اس صادر شد.
احمدی لاشکی درباره افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به ۵۰ درصد بیان کرد: افزایش فوق‌العاده ویژه در شورای حقوق و دستمزد مطرح شده است و منتظر خروجی آن هستیم برای این موضوع به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است البته افراد در اولویت برای بهره‌مندی از افزایش فوق‌العاده ویژه، ۴۳۰۰ نیروی اداری و نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس هستند. (هم‌اکنون فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.)
سرپرست آموزش و پرورش گفت: در فرآیندی که در کنار رتبه‌بندی برقرار شده است، مدارک و مستندات برای کنترل کیفیت دوباره بررسی می‌شوند.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهر تهران در فضای تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش بحث رتبه بندی مدارس را دنبال می‌کند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی معلمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستنداتشان اقدام کنند.
لامرد- وزیر آموزش‌وپرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان فقط افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی قطعه‌ای از سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است.
وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، آخرین‌ مهلت تائید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی فرهنگیان را تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان اعلام کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مدارس استان اردبیل در سال تحصیلی پیش رو رتبه‌بندی شده و در ۱۰ پایه درجه آنها مشخص می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ