رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته بطوری که بیش از ۸۰ درصد تولید غذای کشور مدیون فنّ اوری در مزارع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
نشان زاده از انتقال ۲۵ تا ۳۰ تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر این که تمامی خطوط تولید دارو در هلال احمر فعال است، از رشد حدود ۸۰ درصدی ساخت دارو در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کارباین M۴ به خانواده‌ای از کارباین‌های (انواع کوچک‌شده) تفنگ ام۱۶ گفته می‌شود که همگی الگوگرفته از اسلحه ای‌آر ۱۵ به طراحی یوجین استونر در شرکت آرمالایت هستند. ام۴ کارباین در واقع نوع کوتاه‌شده و سبک‌شده تفنگ تهاجمی ام۱۶آ۲ است و با آن ۸۰ درصد اشتراک قطعات دارد. تولید ام۴ در سال ۱۹۹۴ در شرکت کلت آغاز شده و هم‌اکنون به همراه‌ام۱۶آ۴ سلاح سازمانی اصلی ارتش آمریکاست و در بیشتر واحد‌ها جای مدل قدیمی‌تر ام۱۶آ۲ و سلاح کمری برتا ام۹ را گرفته‌است.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد ابریشم کشور در کارگاه‌های ابریشم کشی بایگ شهرستان تربت حیدریه تولید می‌شود.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته است.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تولید محصولات دفاعی به لحاظ ارزش ریالی ۸۰ درصد رشد داشته است و علاوه بر تأمین نیازهای دفاعی، تأمین نیازهای کشور و تولید محصولات غیر نظامی نیز حدودا دو برابر شده است.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای توسط ۳ کشور جهان تولید می‌شود، گفت: برای موضوع تغییرات اقلیم از کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بهره مند شده‌ایم.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم، اعلام کرد: ۲۲ کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
بررسی صورت‌های مالی و لیست مشتریان تسهیلات کلان بانک پاسارگاد نشان می‌دهد این بانک، ۶۸ درصد از ارزش تسهیلات کلان خود را به مشتریان ذی‌نفع واحد اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰ درصد از این مشتریان، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی وابسته به خود بانک پاسارگاد هستند.
نشریه انگلیسی در خصوص مبارزه هالک ایرانی با تایتان قزاق گزارشی نوشت و در خصوص شکست زودهنگام سجاد غریبی صحبت کرد.
پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ