کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه سفر خود به منطقه غرب آسیا، با پادشاه اردن در امان دیدار و گفت‌وگو کرد.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
وزیر خارجه عراق که در انگلیس به سر می برد با مقامات این کشور دیدارهایی انجام داد و محورهای مهمی را مورد رایزنی قرار داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره رایزنی امروز خود با وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: درباره آخرین تحولات جنگ اوکراین با یکدیگر رایزنی کردیم.
منابع عراقی از سفر دو روزه فواد حسین وزیر خارجه این کشور به انگلیس خبر دادند.
وزیر خارجه عراق امروز با سفیر انگلیس درباره موضوعات مختلفی رایزنی کرد.
وزیر خارجه عربستان امروز با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه انگلیس و قطر درباره تحولات سودان رایزنی کرد.
وزیر خارجه انگلیس طی سخنانی به تشدید تنش‎‌ها در فلسطین واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جیمز کلورلی ابتدا به واشنگتن و سپس به تورنتو سفر خواهد کرد تا با همتایان خود و دیگر شخصیت‌های ارشد دولتی، در این دو کشور دیدار کند.
در تازه ترین واکنش روسیه به اقدامات ضد روسی غرب، مسکو نام وزیر خارجه انگلیس را در فهرست تحریمی خود گنجاند.
وزیر خارجه انگلیس به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس ایرانی-انگلیسی که بامداد امروز(شنبه) به دار آویخته شد، واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه انگلیس در راستای حمایت از اغتشاشات و تداوم اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی ایران، گفت که کشورش طی سه ماه گذشته بیش از ۳۰۰ تحریم علیه تهران وضع کرده است.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت:‌ از خبر اولین اعدام یکی از معترضین در ایران خشمگین هستم.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای ضدایرانی خود، مدعی شد که تهدید هسته‌ای از جانب تهران بیشتر از هر زمان دیگری است!
وزیر خارجه انگلیس به روسیه در مورد عواقب استفاده از سلاح هسته ای هشدار داد.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
وزیر خارجه انگلیس درباره بحران ایجاد شده در کابینه و اخباری در خصوص انتخاب نخست‌وزیر جدید می‌گوید انتخاب یک نخست‌وزیر دیگر بازار انگلیس را آرام نخواهد کرد.
وزیر خارجه انگلیس برای رایزنی درباره مسائل بین المللی و منطقه ای وارد کره جنوبی شد.
در بیانیه دولت انگلیس آمده است: لیز تراس نخست وزیر جدید انگلیس سوئلا براورمان را به عنوان وزیر کشور جدید این کشور منصوب کرد.
لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس ادعا کرده که لندن باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ