نماینده مردم رشت در مجلس گفت: یکی از اقدامات خوبی که در هفته پرستار و در جهت تشویق و حمایت از پرستاران می‌توان انجام داد، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز توسعه،‌ هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با تاکید بر اینکه ماموریت گرایی یکی از رویکردهای تحقیقات پاسخگو و نیازپایه است به تشریح ضوابط اجرایی ماده ۵۶ قانون مقررات مالی دولت پرداخت.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.
رئیس جمهور در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت بر اهتمام‌ برای تسریع تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد.
رئیس مجلس قانون اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی و قانون اصلاح بند «ب» ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده را ابلاغ کرد.
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به دولت ابلاغ شد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را که یک گام مهم برای تحقق هوشمندسازی در کشور و حذف بوروکراسی های اداری است را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور قانون موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان را ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون اصلاح ماده ۱۲۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس را ابلاغ کرد.
رسول راضی عضو ائتلاف دولت قانون گفت که اسامی ۱۰ نامزد ریاست جمهوری مشخص شده و پارلمان برای انتخاب یکی از آنها باید جلسات خود را از سر بگیرد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز خطاب به رهبران نیروهای ملی عراق اعلام کرد: صوت من و موضع من ای افراد دیندار و عاقل و مسئولیت پذیر این است که همواره حامی آرامش و ثبات هستم.
وزیر کشور با اشاره به اقداماتی که وزارت کشور برای تهیه لایحه جامع انتخابات انجام داده است، گفت: دولت سابق لایحه‌ای را تهیه کرد اما با توجه به اشکالاتی که داشت، پیگیر تهیه لایحه جدیدی هستیم و لایحه را قطعا پیش از پایان دوره یازدهم به مجلس می‌فرستیم.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق و بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی، درباره آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه لایحه ای از سوی دولت برای اصلاح قوانین خدمت وظیفه عمومی شد.
سخنگوی دولت از تصویب اولین آیین‌نامه قانون «جهش تولید دانش‌بنیان» در هئیت دولت خبر داد.
بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها نوسان قیمت، بار دیگر سبز شده و بیت‌کوین با نشان دادن حداقل نشانه‌هایی مبنی بر تثبیت در بالای مرز قیمتی ۳۰هزار دلاری، در تلاش برای بازیابی است.
به تازگی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گزارشی با عنوان «تاثیر استخراج رمزارز بر پایداری شبکه برق ایران» منتشر نموده است که در آن با استناد به مطالعه داده های دانشگاه کمبریج و سهم ایران از ظرفیت کل استخراج بیت کوین جهان استدلال می کند که میزان برق مصرفی برای استخراج این رمزارز در کشورمان در سال گذشته در بیشترین حالت 1845 مگاوات فراتر نمی رود؛ گزارشی که به نظر نمی رسد چندان با واقعیت های این حوزه در کشورمان همخوانی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ