مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال از انجام اقدامات حقوقی برای بازپس گیری ساختمان این فدراسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در جریان دیدار رسمی از کشور دوست و برادر پاکستان، در کراچی - مهمترین مرکز اقتصادی پاکستان- بلواری مهم در این شهر به نام «امام خمینی» مزین و پرده‌برداری شد. زنده باد پاکستان، پاینده باد ایران
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر هنوز زنده و پاینده است و از قوه قضائیه می‌خواهم با قید فوریت عوامل شهادت شهید «الداغی» را مجازات کند.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
در شرایطی که حل بحران تامین مسکن افراد بدون خانه، از دغدغه های دولت سیزدهم است، به تازگی سرپرست بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن، نسخه پرایراد گذشته این بانک برای جوانان را به روزرسانی کرده و وعده پرداخت وام البته با پازنده سال وقفه را داده است!
محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت ایران‌گردی و جهان‌گردی و مدیرکل اسبق صندوق احیا امروز درگذشت.
مدير روابط عمومى سابق فدراسيون فوتبال شب گذشته ميهمان آنلاين برنامه «الطريق الى الدوحه» در تلويزيون الكاس قطر بود.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
دبیر شورای عالی جوانان گفت: مردم خیال‌شان راحت است چراکه با توجه به پشتوانه امت مؤمن ایران و با معرفت به اهل بیت (ع) و رهبری حضرت آقا و خونی که پای این نظام ریخته شده، جمهوری اسلامی پاینده و نامیرا است و آسیب جدی نخواهد دید.
محمد جواد پاینده مدیر پیشین روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفته بود تیم ملی در یک بازی دوستانه روز 25 شهریور در کمپ تیم های ملی میزبان تیم امید خواهد بود.
محمدجواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون از سمتش کناره‌گیری کرد.
محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.
پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: در تلاشیم مطالبات ویلموتس را بپردازیم.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس جهت پیگیری امور جاری فدراسیون در تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ